Potrzebuje wstawki do zapinanego sweterka

1. Data: 2009-05-04 06:01:35

Temat: Potrzebuje wstawki do zapinanego sweterka
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Potrzebuje Waszej pomocy. Dostałam w prezencie śliczny cienki dzianinkowy
sweterek zapinany,z dekoltem w serek i blyszczacymi guziczkami. Jest
śliczny, jednak bardzi mocno wykrojony koło szyji (zachodzi az na ramiona
delikatnie) przez co jest niepraktyczna. Szukałam w sklepie jakiejs wstawki
żeby doszyć nie tracąc uroku tego sweterka. Jednak nic nie znalazłam
ciekawego szczególnie że potrzebuje kolor granatowy. Może Wy macie jakiś
wzór na zrobienie paska na szerokość około 10 cm?? Troszkę umie robić
frywolitki. Prosty wzór może bym zrobiła. Proszę o pomoc. Czekam na
propozycje. Pozdrawiam

2. Data: 2009-05-04 09:27:42

Temat: Re: Potrzebuje wstawki do zapinanego sweterka
Od: "Abigeil" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Troszkę umie robić
> frywolitki. Prosty wzór może bym zrobiła. Proszę o pomoc. Czekam na
> propozycje. Pozdrawiam

może z kóleczek i łuczków?
kółeczka 4-4-4-4 i łuczki z 6 słupków ?
kilka takich rządków?

--
Pozdrawiam cieplutko
Abigeil [z wrednym złośliwym sierściuchem]

3. Data: 2009-05-04 10:32:07

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Abigeil" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ewa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Troszkę umie robić
>>

> może z kóleczek i łuczków?
> kółeczka 4-4-4-4 i łuczki z 6 słupków ?
> kilka takich rządków?

Nie bardzo mogę sobie wyobrazić jak to bedzie wyglądać. Ma Pani może zdjęcie
jak to wygląda?? Dziękuję za pomoc.

4. Data: 2009-05-05 10:11:40

Od: "Abigeil" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze u maranty
http://picasaweb.google.com/barmaranta

(xxx) Seria zwierzat dzikich -ktos kiedys szukal
Plissss!!!help!
koty Margaret Sherry
Victorian Lace today
[szycie] serdaczek/gorsecik