Potrzeby wzór xxx na prezent dla faceta

1. Data: 2006-01-30 08:09:56

Temat: Potrzeby wzór xxx na prezent dla faceta
Od: "Gosia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Znalazłam fajny schemacik do wyszycia ale niestety na schemacie są podane
nicie których nie moge nigdzie znaleść.
A obrazek jest taki : http://glinki.com/?l=gvasa6
Może ktoś na grupie będzie dysponował podobnym schemacikiem xxx lub
przynajmniej bedzie miał klucz do tego rysunku z mulina dostepną w kraju

Wszelkie schemaciki prosze o przesłanie na maila
n...@w...pl :))

2. Data: 2006-01-30 08:53:19

Temat: Re: Potrzeby wzór xxx na prezent dla faceta
Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Może ktoś na grupie będzie dysponował podobnym schemacikiem xxx lub
> przynajmniej bedzie miał klucz do tego rysunku z mulina dostepną w kraju

Niestety chyba mam ten sam schemacik co ty i nazwa - BASTEX - cokolwiek ta
nazwa znaczy.
Na maila wysłałam 2 schemaciki - kobieta z pumą(w każdym razie jakiś kot)
i DMC Nude II.

Pozdrawiam
Marzena

3. Data: 2006-01-30 12:52:24

Od: "ania.b " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamiennik powinien już u was być:) Mam nadzieję, że się przyda.
Pozdrawiam.Anka

PS. Marzenko, czy też mogę prosić o te schematy na: c...@w...pl
zapomniałam wysłać prośbe w mailu( jak się nie ma w głowie...)

4. Data: 2006-01-30 17:07:50

Od: "ElaR" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy ja tez moge prosic o zamiennik do tego wzorku ???
Proszę ;-) !!!!

5. Data: 2006-01-30 18:12:08

Od: "ania.b " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ElaR <r...@p...fm> napisał(a):

> Czy ja tez moge prosic o zamiennik do tego wzorku ???
> Proszę ;-) !!!!

Poleciał:)

Anka

6. Data: 2006-01-31 22:44:27

Od: "Anka" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> PS. Marzenko, czy też mogę prosić o te schematy na: c...@w...pl
> zapomniałam wysłać prośbe w mailu( jak się nie ma w głowie...)

Czy ja nieśmiało mogę poprosić o zamiennik i inne schematy.Dziękuję Anka

7. Data: 2006-02-01 09:16:53

Od: "ania.b " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ja nieśmiało mogę poprosić o zamiennik i inne schematy.Dziękuję Anka

Zamiennik powinien dolecieć. Schematy niestety do mnie nie dotarły:( więc
tutaj nie pomogę.

Ania

8. Data: 2006-02-01 18:12:58

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A obrazek jest taki : http://glinki.com/?l=gvasa6
> Może ktoś na grupie będzie dysponował podobnym schemacikiem...

Znalazłam jeszcze taki:
http://tinylink.com/?8O5sFU11dH kobieta z wężem
http://tinylink.com/?juG9cHGhv4 schemat

Marzena

Poncho - prosze o pomoc
Prośba! Precious Moments
[xxx] Slodkie miniaturki na Wielkanoc i inne
[OT] Gdziemożna zobaczyć zamarznięte morze?
Portal