Niesmialo pytam o Poznan

11. Data: 2006-01-20 11:44:55

Temat: Re: Niesmialo pytam o Poznan
Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja drugiego nie moge
> to moze w inny dzien tygodnia, w sumie kto powiedzial, ze to musi byc
> czwartek :)

No to jak dziewczyny??? Musicie coś postanowić, bo czas nam przez palce powoli
przecieka i w tym tempie to sie do lata nie umówimy.
Ania pasują Ci inne dni tygodnia?
A reszta? Michalina znasz już plany na luty? ;-)

Mnie jest kompletnie obojętne.

agpat

12. Data: 2006-01-20 13:21:04

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

własnie - czas na konrety!

ja standartowo nie moge we wtoreki, a od lutego moge w poniedziałki, SRODY
(koniec zajec - wreszcie), czwartki, piatki itp.

jako propozycję wysuwam tak: 1 luty (środa), potem moze być 6, no i w zasadzie
9 tez (najwyzej wyjade póxniej, a co tam tej)

pozdr
a.

13. Data: 2006-01-20 13:46:48

Od: Goha <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl napisał(a):

> jako propozycję wysuwam tak: 1 luty (środa), potem moze być 6, no i w zasadzie
> 9 tez (najwyzej wyjade póxniej, a co tam tej)

to co moze 1 lutego?
miejmy to juz za soba ;) :P

--
Myszka + Bartek (14.09.04) + Ziarenko (~11.08.2006)

14. Data: 2006-01-20 16:32:07

Od: "Dorota Sosnowska" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goha" <W...@o...pl> napisał w wiadomości

> to co moze 1 lutego?
> miejmy to juz za soba ;) :P

Oki, zgłaszam się na ten termin :)

Valentine

15. Data: 2006-01-20 17:31:28

Od: "Michalina " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to co moze 1 lutego?
> miejmy to juz za soba ;) :P

Melduje się posłusznie na 1 luty :)
Tylko dajcie znać gdzie.

Pozdrawiam
Michalina

16. Data: 2006-01-20 18:05:01

Temat: Potwierdzenie i niesmiala propozycja miejsca
Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> ja standartowo nie moge we wtoreki, a od lutego moge w poniedziałki, SRODY
> (koniec zajec - wreszcie), czwartki, piatki itp.

Ja rowniez - jako "nowa" melduje sie na 01 lutego, jesli moge miec drobna prosbe
o rozpoczecie o godz 19 (chyba , ze zwyczaje sa inne) - ze wzgledow
logistycznych (powrot z pracy, "rozdysponowanie" dzieciaczkow, itp. ) Ale jesli
nie mozecie - postaram sie dostosowac.
No i jeszcze miejsce - wiem , ze spotykacie sie przy Starym - moge zaproponowac
sprawdzone Bordo przy Zydowskiej (tam jest taki duzy stol na dole w piwnicy
bardzo klimatycznej, na dobre 10 osob).
Pozdrawiam
Olga Qbiak

17. Data: 2006-01-20 22:29:34

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> sprawdzone Bordo przy Zydowskiej (tam jest taki duzy stol na dole w piwnicy
> bardzo klimatycznej, na dobre 10 osob).

a masz tam telefon??? jak masz to rezerwuj na 1 lutego - środa, tylko
proponuje 18 (najwyzej dobijesz później)

to robię listę:
Olga
Agnieszka
Gosia
Valentine
Michalina
Anna Weronika :-)

czekamy na resztę...................

18. Data: 2006-01-21 11:28:26

Od: "Michalina " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to robię listę:
> Olga
> Agnieszka
> Gosia
> Valentine
> Michalina
> Anna Weronika :-)
>
> czekamy na resztę...................

Dopiszcie jeszcze Adę, która ostatnio była ze mną.
Michalina

19. Data: 2006-01-21 13:39:51

Temat: Re: rezerwacja dokonana :)
Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> a masz tam telefon??? jak masz to rezerwuj na 1 lutego - środa, tylko
> proponuje 18 (najwyzej dobijesz później)
>

> czekamy na resztę...................

Witajcie ,
wlasnie dokonalam rezerwacji, - Cafe Bordo, ul Zydowska 28/3, tel: 61/851 00 81,
sroda 01 lutego, godzina 18, na nazwizko Kubiak lub haslo "robotki" :)
Lista

Agnieszka
Gosia
Valentine
Michalina
Anna Weronika
Ada
Olga

Pozdraiwam

Olga Qbiak

20. Data: 2006-01-21 17:28:17

Od: "Dorota Sosnowska" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Witajcie ,
> wlasnie dokonalam rezerwacji, - Cafe Bordo, ul Zydowska 28/3, tel: 61/851
> 00 81,
> sroda 01 lutego, godzina 18, na nazwizko Kubiak lub haslo "robotki" :)

Superek ;-)

To do zobaczenia

Valentine

P.S. a ja znowu bez robotki ...... ;-(