Powiedzcie Michalinie...

11. Data: 2006-04-23 10:28:31

Temat: Re: Powiedzcie Michalinie...
Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz schrieb:

> Za usmiech, kolego :D
>
> Pozdrawiam, Basia.

Cornus mas 'Tricolor' za usmiech?!!! Ja gotow jestem dac buzi za
'Tricolora' ! Co ja mowie?! Gotow jestem sie oddac za tego derenia!
Bedzie taniej niz zamowic w Holandii i zapalacic koszty wysylki.

Irek

12. Data: 2006-04-23 15:58:58

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> napisal w
wiadomosci news:e2fllq$7j1$03$1@news.t-online.com...

> Cornus mas 'Tricolor' za usmiech?!!! Ja gotow jestem dac buzi za
> 'Tricolora' ! Co ja mowie?! Gotow jestem sie oddac za tego derenia!
> Bedzie taniej niz zamowic w Holandii i zapalacic koszty wysylki.

Ba, ale wiesz, to wszystko zalezy od tego, czyj to usmiech :)))))))

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

13. Data: 2006-04-24 06:48:40

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ireneusz P. Zablocki" wrote:

> Cornus mas 'Tricolor' za usmiech?!!! Ja gotow jestem dac buzi za
> 'Tricolora' ! Co ja mowie?! Gotow jestem sie oddac za tego derenia!
> Bedzie taniej niz zamowic w Holandii i zapalacic koszty wysylki.

Na razie się nie oddaj, tylko podaj mi właściwego twojego maila, to
dowiesz
się coś więcej
Krzysztof

14. Data: 2006-04-24 08:19:34

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk schrieb:

> Na razie się nie oddaj, tylko podaj mi właściwego twojego maila, to
> dowiesz
> się coś więcej
> Krzysztof

Zamien koncowke: t-online na web.de