Powiedzcie mi o swoim nick'u

1. Data: 2001-12-17 15:27:18

Temat: Powiedzcie mi o swoim nick'u
Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar napisać pracę na temat pseudonimów wykorzystywanych w czatach
internetowych. Zastanawia mnie to, dlaczego wybiera się taki a nie inny
pseudonim ? Proszę o uzasadnienie : czy to skrót imienia i nazwiska, czy może
coś innego?

Z góry dziekuję ! Wszystkiego najlepszego z okazji Bożego Narodzenia i Nowego
Roku !

1. Data: 2001-12-17 15:34:38

Temat: Re: Powiedzcie mi o swoim nick'u
Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
może
> coś innego?
>
> Z góry dziekuję ! Wszystkiego najlepszego z okazji Bożego Narodzenia i

Najpierw byłem Paulo, bo mam na imię Paweł, a później miałem traumatyczne
przeżycie w drodze z Damaszku i tak już zostało :-))

zdri

Saulo

1. Data: 2001-12-17 15:43:12

Od: "Marlena Lipińska" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1...@n...onet.pl...

Witaj,

> [...]
inny
> pseudonim ? Proszę o uzasadnienie : czy to skrót imienia i nazwiska,

Ja zniklam na dlugi czas. Na krotko bo na jakis czas 2 tyg. wrocilam
jako ktos inny, ale zle sie czulam w cudzej skorze i wracam ja - jako
ja. Uwazam, ze nie musze ukrywac swoich pogladow, przemyslen za nickiem.
Tamto imie i nazwisko jakos zle brzmi ;)

> Z góry dziekuję ! Wszystkiego najlepszego z okazji Bożego Narodzenia i
Nowego
> Roku !

I Tobie tego co dla Ciebie najlepsze :))
Marlena Lipińska
G-G 148122

1. Data: 2001-12-17 16:26:03

Od: "Vesemir" <v...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czy może
> coś innego?
>
> Z góry dziekuję ! Wszystkiego najlepszego z okazji Bożego Narodzenia i

Mam kilka xywek ale ta której teraz używam jest pierwsza.
Koledzy mówili na mnie dziadek bo byłem skłonny do sentymentalnych
wpomnień i wygłaszania twierdzeń typu "szczęśliwe życie to...".
Wypowiadałem się jak stary dziadek. W cyklu o Wiedźminie Sapkowskiego
Vesemir był najstarszym wiedźminem który przeżył pogrom współbratymców.
łapał też za tyłki często kobiety co ja też robię. Więc mnie nazwali ves

--
Dziadek Vesemir
"Nawet dla zmarlych litosc jest ciezka i obraźliwa"

1. Data: 2001-12-17 16:29:25

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> może

Lume znaczy po italiansku swiatlo i rzeczywiscie nie jest przypadkowe. Byc
moze znajdzie (i znajduje czesto) sie ktos kto potrzebuje jakiegos
swiatelka, nadziei. O to chodzi w tym nicku. Noszac ten nick automatycznie
psychika nastawia sie na dawanie, a nie branie, ale to juz inna bajka. Tak
wiec powody takie sa.

1. Data: 2001-12-17 17:28:22

Od: "Aedrin" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> coś innego?
>
> Z góry dziekuję ! Wszystkiego najlepszego z okazji Bożego Narodzenia i Now

Bylam zafacynowana Sapkowskim jakis czas temu
stamtad nazwa Aedrin (bo brzmiala nietypowo):)
wymyslajac tez nicka mialam wiele pomyslow od mojego ulubionego pisarza
J . Carolla :)
inne nicki (tzn takie z zycia ) to albo od imienia albo nazwiska rozne formy
;) czego przyjaciele nie potrafia wymyslic....;)

pozdrawiam cieplutko:))
Aedrin

1. Data: 2001-12-17 18:17:58

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mam zamiar napisać pracę na temat pseudonimów wykorzystywanych w czatach
> internetowych.

Staram sie nie korzystac z chatow.

> Zastanawia mnie to, dlaczego wybiera się taki a nie inny
> pseudonim ? Proszę o uzasadnienie : czy to skrót imienia i nazwiska, czy może
> coś innego?

Coś innego :-)
Aczkolwiek w moim mniemaniu bardzo dobrze odzwierciedla moja wilczkowa nature :-)

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2001-12-17 18:59:52

Od: "schari" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> internetowych. Zastanawia mnie to, dlaczego wybiera się taki a nie inny
> pseudonim ? Proszę o uzasadnienie : czy to skrót imienia i nazwiska, czy

schari - nazwa planety z pisanej ksiazki s-f
drugi nick to roonzo, wymyslony w 1 sekunde zlepek liter

pozdrawiam i odwzajemniam zyczenia - wszystkiego dobrego!

schari

1. Data: 2001-12-17 19:13:17

Od: "irq19" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

rozne nicki miewalem:
obecny irq - jest od imienia Irek
wczesniej tez mialem kilka np.:
oddaj_latarke - to przyplyw tworczosci wlasnej
rince - bynajmniej nie od sapka, ale od rincewinda z ksiazek pratchett'a
tak mnie zwali znajomi swego czasu
indy - taka ksywke tez miewalem - a wszystko zaczelo sie od tego jak
pojechalem
kiedys na wycieczke w kapeluszu

bylo jeszcze wiele innych, ale nie pamietam dokladniej

1. Data: 2001-12-17 19:16:30

Od: "Yans Yansen" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl>

Yans Yansen to bohater komiksów czytanych przeze mnie kilka ładnych lat
temu. przy okazji Zestaw liter podobny do mojego nazwiska.

Yans

Leki przeciwlękowe...
Poszukuję informacji-skutki przedawkowania
Re: Zimowa depresja leczona swiatlem - bardzo popularna w Skandynawii
Wracam
PSP_HOME - dziewiąta edycja serwisu www grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia