Powiększenie piersi przez silikon jakie skutki?

1. Data: 2005-07-18 08:49:42

Temat: Powiększenie piersi przez silikon jakie skutki?
Od: "maja" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i zapraszam do odpowiedzi na moje pytania.
Mianowicie mam 24 lat i chciałabym poddać się zabiegowi powiększenia piersi
z A do B przez wszczepienie silikonu. W przyszłym roku wychodzę zamąż i
planujemy mieć dzieci zastanawiam się czy to nie będzie miało wpływu na moją
zdolność karmienia piersią czy od tej strony nic się nie zmieni i nie
uszkodzi. Generalnie chodzi mi oto czy mając częściowe sztuczne piersi można
bez problemu mieć dzieci i wykarmić piersią?
I jeszcze jedno gdzie (do kogo) najlepiej udać sie w tym celu aby czuć się
bezpiecznie?

2. Data: 2005-07-20 12:42:35

Od: ":-\(" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maja" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bez problemu mieć dzieci i wykarmić piersią?
> I jeszcze jedno gdzie (do kogo) najlepiej udać sie w tym celu aby czuć się

Spójrz w szklaną kulę.

Oczywiście to żart :-) kula ci nic nie powie :-)

3. Data: 2005-07-21 12:11:00

Od: "Mermaind" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
piersi
> z A do B przez wszczepienie silikonu. W przyszłym roku wychodzę zamąż i

W wieku 24 lat miałam 65A. Bardzo się cieszę, że nie zrobiłam operacji
plastycznej. Zresztą mój chłopak/mąż twierdził, że podobam mu się cała taka,
jaka jestem :)
Cieszę się, że nie miałam operacji, bo w ciąży moje piersi zaczęły rosnąć. W
czasie karmienia miałam już 75D i przy moich niewielkich gabarytach było to
już i tak (dla mnie) za dużo. Po zakończonym karmieniu miałam 75C i w
zupełności mi to wystarcza :)

Jeśli więc dzieci planujecie w niedalekiej przyszłości, a sprawa operacji
nie jest zbyt pilna, to może rozważ ją jeszcze raz. Bo może wcale nie będzie
konieczna? ;)

Pozdrawiam
Jola

skierowanie na badania a labolatorium analityczne
EEG diagnoza..., rozszyfrowanie.
drętwienie lewej części twarzy od zęba?
Bielactwo pomocy
POZ?