Re: Powiekszony węzełchłonny.

From: "GazGaz" <g...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Powiekszony węzełchłonny.
Date: Tue, 13 May 2003 18:02:10 +0200

Użytkownik "DArek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
news:b9otir$18ie$1@foka.acn.pl...

> Jeśli mamy do czynienia z odczynowym powiększeniem
> trzeba
>
> Witam,
>
> A co będzie w tym przypadku leczeniem przyczynowym? Na stół i pod nóz a
> potem sie zobaczy czy wezeł wroci do normalnej postaci czy jkaies leczenie
> farmakologiczne (chociaż stawiam na to pierwsze). A jesli to ciecie to
> pwenie jakis dłuższy pobyt w szpitalu a nie chirurgia jednego dnia.
>
> Pozdrawiam
> Darek

jeszcze raz ja
z tego, co wiem, to tzw. spermatocoele (a o to chyba chodzi) nie leczy się
farmakologicznie. Niestety nie wiem, jak wygląda chirurgia w tym przypadku
od strony techinicznej, ale wydaje mi się prawdopodobne, że jest możliwa
"chirurgia jednego dnia"
Może w tej sprawie odezwie się ktoś bardziej kompetentny
pozdrawiam
patolog KriKri