Re: Powiem wam jak będzie

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 22 Sep 2018 13:20:41 -0700 (PDT)
<7...@g...com>
Subject: Re: Powiem wam jak będzie
From: Lord Gender <r...@g...com>

b...@g...com
użytkownik Lord Gender napisał:
> Jakub A. Krzewicki
>
> Acta nie zostały przyjęte, tylko do dalszej dyskusji przekazane w parlamencie, jak
jesteś taki podatny na propagandę kłamstwa pisowców to usuń ich ze znajomych i
zacznij rozmawiać z normalnymi, bo tylko się zafiksowałeś na bredniach ktore
komunisci z pis rozpowszechniają.

https://pbs.twimg.com/media/Dm5rZJeXsAAt8Vb.jpg

http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/631197,50-pr
oc-koszty-uzyskania-przychodu-znikaja-tworcy-i-artys
ci-odlicza-od-przychodu-do-43-tys-zl.html

A po co mi wklejach bzdury buraku, cwaniakuj to ze swoimi bezmózgami . Komunizm to
ustrój bandycki, dlatego że zamiast prawa ważna była wola aparadczyków partyjnych. Po
obaleniu komuny Polacy na głowie stawali aby sądy wydawały wyroki z linią prawa tym
samym wybiliśmy się na niezawisłe sądy i to umożliwiło nam wejscie do zachodu. Twój
śmierdzący kacap bolszewicki z Żoliborza przywraca kierownictwo nad sądami partii,
więc przywraca ustrój bandycki. A bandycki ustrój to krzywdzący ustrój, już się sciga
ludzi za protesty a w demokracji wolno protestować. Ty się pakuj ze swoimi
bolszewikami do Koreii bo tu nie postawicie 12tysiecy pomników Kaczyńskiego, jak tam.
Tu za drugii komunizm nie bedziecie mieli okrągłego stołu tylko czapę, a bolszewik z
Żoliborza skończy jak Czaczesku, gdzie pochowano go na drodze aby ludzie mogli po nim
deptać.