Powiem wam jak będzie

41. Data: 2018-09-23 22:12:30

Temat: Re: Powiem wam jak będzie
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/09/2018 o 20:10, Ilona pisze:

> Nie mów do mnie: 'wy'.
>
> Nie jestem członkiem miedzynarodowej miedzynarodówki.

moja propozycja brzmi:
pust wsiegda budiet sonce,
pust wsiegda budiet nieba
pust wsiegda budiet mama,
pust wsiegda budu ja

--
gazebo

42. Data: 2018-09-23 22:30:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> i znowu zachodzi zmiana w scenach mojego widzenia, czy to jest milosc
> czy kochanie

> caluj, nie pekaj

Wszystko ci się z francuską... kojarzy? Wynajmij sobie.

--
XL

43. Data: 2018-09-23 22:45:05

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-23 22:07, gazebo wrote:
> [...]
jowa-platforme-wiertnicza-w-dobrym-stanie-z-widokiem
-na-morze-6200.html

> i to sie kurwa nadaje do prasy :]
>
> oj, nawet  spaghetti juz mnie nie bawi, moze to moja wina, przesolilo
> mnie to wszystko, peace, tego wszyscy potrzebuja chociaz z tego sobie
> sprawy nie zdaja

Nie jest jeszcze, aż tak źle?
Warto patrzeć na jasna strone życia.

Taki jeden znalazł sposób na neonazistów.

https://www.trendsmap.com/twitter/tweet/956595846723
883009

44. Data: 2018-09-23 22:45:23

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/09/2018 o 21:30, XL pisze:

> Wszystko ci się z francuską... kojarzy? Wynajmij sobie.

a ty mi na cholere?

--
gazebo

45. Data: 2018-09-23 22:53:59

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-23 22:12, gazebo wrote:

> moja propozycja brzmi:
> pust wsiegda budiet sonce,
> pust wsiegda budiet nieba
> pust wsiegda budiet mama,
> pust wsiegda budu ja

Byli tacy, którzy w to wierzyli.
W latach 50-dziesiątych, minionego stulecia, zaprojektowano i wybudowano
osiedla mieszkaniowe, kompletnie bez nocnego oświetlenia uliczek i bez
kanalizacji burzowych.

46. Data: 2018-09-23 22:55:51

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/09/2018 o 21:45, Ilona pisze:

> [...]
>>

> Nie jest jeszcze, aż tak źle?
> Warto patrzeć na jasna strone życia.
>
> Taki jeden znalazł sposób na neonazistów.

to juz tutaj ktos napisal, look on the bright side of life, hu hu
https://www.bing.com/videos/search?q=+look+on+the+br
ight+side+of+life+you+tube&view=detail&mid=1A0CC9131
7615738DABF1A0CC91317615738DABF&FORM=VIRE
--
gazebo

47. Data: 2018-09-23 22:59:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/09/2018 o 21:53, Ilona pisze:

> Byli tacy, którzy w to wierzyli.
> W latach 50-dziesiątych, minionego stulecia, zaprojektowano i wybudowano
> osiedla mieszkaniowe, kompletnie bez nocnego oświetlenia uliczek i bez
> kanalizacji burzowych.

popatrz na Berlin Zachodni w tamtych latach, popatrz dlaczego ludzie w
Niemczech nie mieli pradu na przelomie lat 80/90, ciagle nie bylo ich na
to stac, nie marudz dziecko tylko rozejrzyj sie i pomysl, internet ci pomoze

--
gazebo

48. Data: 2018-09-24 13:55:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Byli tacy, którzy w to wierzyli.
> W latach 50-dziesiątych, minionego stulecia, zaprojektowano i wybudowano
> osiedla mieszkaniowe, kompletnie bez nocnego oświetlenia uliczek i bez
> kanalizacji burzowych.

Pust wsiegda Nowa Huta!

--
XL

49. Data: 2018-09-24 15:16:22

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-24 13:55, XL wrote:

> Pust wsiegda Nowa Huta!

Da!
Ja dumaju, czto w całom szczastliwom Mirie :)

50. Data: 2018-09-24 15:54:34

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-23 o 21:10, Ilona pisze:

> Nie mów do mnie: 'wy'.
>
> Nie jestem członkiem miedzynarodowej miedzynarodówki.

Ale jesteś członkiem wierzących w pola morficzne i nie chce mi się
zgadywać, czy sama też wymyślasz głupoty, czy tylko powielasz wymyślone
przez innych. Dlatego "wy".

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Jaki mamy ustrój?
Egozrcyzmy to tortury
Kiedy Polacy dochowają tradycji i przyzwoitości?
Kto tu jest zły?
Para Prezydencka w USA.