Powitanie

1. Data: 2001-09-07 15:40:50

Temat: Powitanie
Od: Anna Witwicka <w...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od paru dni przegladam sobie Wasza liste i podoba mi sie tutaj (serio
serio). Jezeli pozwolicie pobede sobie z Wami i moze czasem komus
pomoge, a moze i Wy mi pomozecie, bo kto nie ma problemow...
Pozdrawiam Was serdecznie
Anula

1. Data: 2001-09-07 15:50:31

Temat: Re: Powitanie
Od: "mfabij" <m...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich
nowy.. ;-)

1. Data: 2001-09-07 17:29:34

Temat: Odp: Powitanie
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj na pokładzie Droga Aniu.
Mysle, ze Twoja obecnosc moze sie kazdemu przydac. Nasz Tobie rowniez. Chyba
wszyscy sobie tego zyczymy zapisujac sie na grupy dyskusyjne.
Wszystkiego dobrego i zdrowka, Jacek Homer
Użytkownik Anna Witwicka <w...@a...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@a...com.pl...

1. Data: 2001-09-07 19:58:43

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Witwicka"
> Od paru dni przegladam sobie Wasza liste i podoba mi sie tutaj...

Nie chwal dnia przed zachodem słońca :)

P.S. Zaraz odezwie się obrończyni uciśnionych niejaka Joanna :)))

1. Data: 2001-09-07 21:27:26

Od: "porte-parole" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> serio). Jezeli pozwolicie pobede sobie z Wami i moze czasem komus
> pomoge, a moze i Wy mi pomozecie, bo kto nie ma problemow...

no to i ja dorzuce swoje trzy powitalne grosze...zycze udanego rozwiazywania
problemow...pepe

1. Data: 2001-09-07 22:40:13

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Czasami tu bywam. Bardzo cenię sobie czas spędzony "na Grupie". Pozdrawiam!

Elizabeth

koncentracja
człowkiek = ?
Psycholog na rozmowie kwalifikacyjnej