Powitanie

1. Data: 2003-08-06 19:15:00

Temat: Powitanie
Od: "acinwożdżd" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, jestem nowa tej grupie.
I trochę jestem wspak
acinwożdżd

2. Data: 2003-08-07 06:28:41

Temat: Re: Powitanie
Od: kyrielejson <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik acinwożdżd napisał:
> Witajcie, jestem nowa tej grupie.
> I trochę jestem wspak
> acinwożdżd
Dobra wiadomość dla optymalnych: Teraz będzie na p.m.d wystarczająco
postów, żeby założyć p.m.d.o

3. Data: 2003-08-07 07:17:46

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

acinwożdżd <a...@o...pl> napisał(a):

> Witajcie, jestem nowa tej grupie.
> I trochę jestem wspak
> acinwożdżd
UWAGA POJAWIL SIE TROLL!!!!!

4. Data: 2003-08-07 08:43:11

Od: "niktosia" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "acinwożdżd" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie, jestem nowa tej grupie.
> I trochę jestem wspak
> acinwożdżd

"Drogie" dzudzu .. ktos na prk dal Ci juz stosownego linka.. nieprawdaz ?
Teraz miarka sie przebrala odemnie tez masz tego linka
http://tutorials.ntg.bocznica.org/

i nie pisz, ze nie jestes lysa , bo tu inne slowo jest duzo wazniejsze.
Nie pozdrawiam cie.

5. Data: 2003-08-07 08:43:55

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kyrielejson" <f...@N...pl> napisał w wiadomości
> Dobra wiadomość dla optymalnych: Teraz będzie na p.m.d wystarczająco
> postów, żeby założyć p.m.d.o

Od kilku dni nie działa plocman. Jeżeli potrwa to trochę dłużej, to
przeniesiemy się z dyskusjami na p.m.d. i wtedy nie bedzie problemu z
ilością postów :)

Pozdrawiam
Leszek

.

6. Data: 2003-08-07 09:05:54

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od kilku dni nie działa plocman. Jeżeli potrwa to trochę dłużej, to
> przeniesiemy się z dyskusjami na p.m.d. i wtedy nie bedzie problemu z
> ilością postów :)

to dobry pomysł na odstraszenie ludzi od diety optymalnej :)
będziemy zamieszczać 2 razy w tygodniu listę optymalnych i sympatyków
,poruszymy problem transparentu na spotkanie 7 09 przepiszemy
cotygodniowy artykuł z dziennika zachodniego,ponarzekamy na przeciwników
optymalnego żywienia,poruszymy temat spisku koncernów spożywczych ,umówimy
się na spotkanie np, na spływ kajakowy :))
oraz będziemy poruszać wiele innych tematów :)

ojjjj będzie wesołooooo :))))

tylko nie piszcie żebym nie wywoływał optymalnego z lasu :)) wszak licho
(optymalny nie śpi )

7. Data: 2003-08-07 09:27:15

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> to dobry pomysł na odstraszenie ludzi od diety optymalnej :)

Właśnie o to chodzi. Im więcej opty, tym droższe jajka i golonka. Nam to nie
na rękę (portfel). DO jest tylko dla wybrańców. Czarnyjanek pracuje w roli
sita. Kto to zrozumie, ten przeszedł pierwszy poziom :)

Pozdrawiam
Leszek

8. Data: 2003-08-07 09:41:35

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja, korzystajac z okazji przypomne jedyna sluszna metode tepienia troli -
nie odpowiadac, calkowicie ignorowac. Jakakolwiek dyskusja tylko zacheca je
do dalszego dzialania.

pozdrawiam
Merlin

--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
"It is not the strongest of the species that survives,

9. Data: 2003-08-07 10:05:04

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Właśnie o to chodzi. Im więcej opty, tym droższe jajka i golonka. Nam to
nie
> na rękę (portfel).

jest tez druga strona medalu :wiecej opty to wiecej pacjentów u lekarzy
optymalnych ,wieksze "oblozenie" w arkadiach, wiecej składek na OSBO. no i
oczywiście wieksza sila polityczna/medialna a to przekłada sie na kase :))

DO jest tylko dla wybrańców.

tu sie z toba zgadzam.stado wysyła jednostki "słabsze"
(ekonomicznie,intelektualnie) aby przetestowały nowe alternatywne sposoby
zywienia

OBI OBA CHWAŁA BOHATEROM :)))

Czarnyjanek pracuje w roli
> sita. Kto to zrozumie, ten przeszedł pierwszy poziom :)

tutaj to sam grasz do swojej bramki i trafiasz :)

10. Data: 2003-08-07 10:25:34

Od: "acinwożdżd" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie odpowiadac, calkowicie ignorowac. Jakakolwiek dyskusja tylko zacheca
Mylisz się bardzo.

--
acinwożdżd

leczenie otyłości