Powitanie i propozycja

11. Data: 2001-08-23 19:47:59

Temat: Re: Powitanie i propozycja
Od: "stazysta" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zapraszam do kolegi http://www.magister.obywatel.pl/

12. Data: 2001-08-24 07:17:05

Od: "BOMBEL" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

To bardzo dobry pomysł
Ja Cię popieram

Użytkownik Lukasz Komsta <l...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@a...pl...

13. Data: 2001-08-28 10:58:10

Od: "Medicus" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na AM Lublin nic takiego nie ma, ale nie o to mi chodzi. Ważny jest
> fakt, iż takiej zgody nie wyrażał promotor pracy, ani np. kierownik
> zakładu, w którym była pisana. Wygląda więc na to, iż prawa autorskie (i
> konieczność zgody) należą wyłącznie do autora).
>
> Oczywiście inna jest sytuacja, gdyby praca była gdzieś opublikowana.
Jaka?? Zawsze jesli autor sie zgadza to nie interesuje nikogo czy byla
publikowana w jednym czy w stu pismach. Jesli autor sie zgadza na publikacje
swojej pracy to nikt inny nie moze mu tego zabronic, wszak jest...autorem.
Pozdrawiam! - Stazysta.

14. Data: 2001-08-28 19:20:14

Od: "Pharmacist" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czesc,
> Krotkie wyjasnienie:
>
> Moze jestem stronniczy, ale w naszym zakladzie prace mgr i dr sa mniej
wiecej
> tej objetosci.

Nie o to chodzi zeby w i-necie tez mialy taka jakosc, ale zeby mozna sie
bylo zorientowac czy jest w danej pracy to co mnie interesuje! A potem jesli
zalezy mi na dobrej jakosci to sobie ja sciagam w takiej w jakiej chce lub
zamawiam oryginal przez biblioteke. Czyz nie?

Pozdrawiam!

15. Data: 2001-08-29 16:04:45

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swojej pracy to nikt inny nie moze mu tego zabronic, wszak jest...autorem.

Otoz nie. Tekst i rysunki sa wtedy wlasnoscia czasopisma i nie moga sie ukazac
w innym czasopismie. Jednak mozna to latwo omijac stosujac np rysunki kolorowe
i czarnobiale. Tylko jedna wersja nalezy do czasopisma.
Pozdrawiam,

Krzysiek.

16. Data: 2001-08-30 08:40:20

Od: "Pharmacist" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kolorowe
> i czarnobiale. Tylko jedna wersja nalezy do czasopisma.

Dzieki za info :-)
O tym nie wiedzialem.
Pozdrawiam. Pharmacist.

INFO: lista dyskusyjna pl-sci-farmacja