Powitanie - nowa na grupie :)

1. Data: 2002-06-08 00:29:17

Temat: Powitanie - nowa na grupie :)
Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich :).
Właśnie zasubskrybowałam sobie tę grupę, z myślą, że będzie
to dla mnie dodatkowe wsparcie w odchudzaniu. Chciałabym
schudnąć 10 kg. Na razie będę tylko czytać albo pytać :).

--
CHANI

2. Data: 2002-06-08 15:05:43

Temat: Re: Powitanie - nowa na grupie :)
Od: "Mangha de Luxe" <R...@W...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CHANI" <c...@c...org> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich :).
> Właśnie zasubskrybowałam sobie tę grupę, z myślą, że będzie
> to dla mnie dodatkowe wsparcie w odchudzaniu. Chciałabym
> schudnąć 10 kg. Na razie będę tylko czytać albo pytać :).
Hej Chani! Każdy (prawie) chciałby schudnąć, więc witaj w klubie. A Ty
zaczęłaś już jakąś dietę?

mangha

Might as well go for a soda, done with your bones so done with the knives
It's a good old time if you don't mind the smell and don't mind the flies!

3. Data: 2002-06-08 23:10:13

Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Mangha de Luxe <R...@W...tlen.pl> pisze:

> Hej Chani! Każdy (prawie) chciałby schudnąć, więc witaj w klubie. A Ty
> zaczęłaś już jakąś dietę?

O, witam :).
Na razie próbuję po prostu mniej jeść, rzuciłam (*chlip*) tosty, frytki,
chipsy i inne moje ulubione smakołyki, jem więcej warzyw i owoców...

Ale czasem bierze mnie chcica na w.w. tłuste rzeczy i w 1 dzień potrafię
wszystko zaprzepaścić. I wyglądam znowu gorzej. Ale się nie poddaję
i w końcu mi się uda ;).

--
CHANI

4. Data: 2002-06-09 09:22:00

Od: "Mangha de Luxe" <R...@W...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Ale czasem bierze mnie chcica na w.w. tłuste rzeczy i w 1 dzień potrafię
> wszystko zaprzepaścić. I wyglądam znowu gorzej. Ale się nie poddaję
Mnie tłustości nie kuszą, wręcz przeciwnie, frytek i hamburgerów nie lubię
i nie jem. Ale za to mam slabośc do niektórych słodkości - kocham lody i
nadziewane cukierki czekoladowe (np. michałki, mi-choco, rocher). Jak
wiadomo zdrowia one nie poprawiają, ale na szczęście nie stały się podstawą
mojego odżywiania ;)))
Co do warzyw - jedz ich jak najwięcej, w urozmaiconej postaci. Warzywa to
największy przyjeciel prawidłowej przemiany materii, zdrowej cery, dobrego
samopoczucia i kondycji.
Jeśli chcesz schudnąć, to weź sobie też do serca zasadę - im bliżej
wieczora, tym mniej tłuszczu w posiłkach.
Dużo daje spisywanie zjedzonych kalorii.
Powodzenia!

--
mangha

God Bless The Ring

5. Data: 2002-06-09 21:07:29

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mangha de Luxe" <R...@W...tlen.pl> napisał w wiadomości

> Co do warzyw - jedz ich jak najwięcej, w urozmaiconej postaci. Warzywa to
> największy przyjeciel prawidłowej przemiany materii, zdrowej cery, dobrego
> samopoczucia i kondycji.

Potrafisz uzasadnić, że to nie są bzdury, to co napisałaś?
Słyszałaś może o "czynnikach antyżywieniowych", które są w warzywach?

Słyszałaś o działaniu roślin krzyżowych na tarczycę, solaninie w
psiankowatych, czy też błonniku gnijącym w jelicie grubym?

Słyszałaś może o tym, że warzywa zawierają różne resztki po opryskach,
nawozach, kwaśnych deszczach i pyłach?

Słyszałaś może o tym, że warzywa składają się w ok. 90% z wody? Ta woda
jest znakomitym magazynierem różnych trucizn. Nie lepiej napić się czystszej
wody z kranu?

Słyszałaś może o tym, że błonnik zawarty w warzywach utrudnia trawienie, a
przez to zmniejsza się wchłanianie potrzebnych organizmowi substancji?

> Jeśli chcesz schudnąć, to weź sobie też do serca zasadę - im bliżej
> wieczora, tym mniej tłuszczu w posiłkach.

Uzasadnienie biochemiczne?

> Dużo daje spisywanie zjedzonych kalorii.

Z tym się zgadzam.

Pozdrawiam
Leszek

6. Data: 2002-06-09 22:27:35

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> psiankowatych, czy też błonniku gnijącym w jelicie grubym?
>
> Słyszałaś może o tym, że warzywa zawierają różne resztki po opryskach,
itd, wiec [ciach]

Nawet bym sie ucieszyla, gdyby to prawda byla, bo nie przepadam za
warzywami, ale nie moge nie zapytac... pan optymalny? >:)

Sandra

7. Data: 2002-06-10 05:50:58

Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> to dla mnie dodatkowe wsparcie w odchudzaniu. Chciałabym
> schudnąć 10 kg. Na razie będę tylko czytać albo pytać :).>
Witam
Kto pyta nie bładzi. Jeśli moge być pomocny, to gorąco polecam diete
Monignac'a. Nie ma tam żadnych bzdetnych irracjonalnych przesłanek. Jest
tylko czysta nauka poparta faktami. Nie musisz nic liczyć. Nie musisz
głodować. Musisz zrozumieć swój organizm i nie przeszkadzać mu.
http://www.lideria.pl/cgi-bin/znajdz.cgi?rodzaj=all&
sposob=tyt&tekst=Je%B6%E
6+aby+schudn%B1%E6&id=&x=16&y=11
pozdrowienia.
tade

8. Data: 2002-06-10 07:12:00

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słyszałaś o działaniu roślin krzyżowych na tarczycę, solaninie w
> psiankowatych, czy też błonniku gnijącym w jelicie grubym?

Witam,
gdzie moglabym poczytac o krzyzowych i ich wplywie na tarczyce?

pozdrawiam, Iza

9. Data: 2002-06-10 10:17:58

Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Faber <m...@p...fm> pisze:
> [...]
> tylko czysta nauka poparta faktami. Nie musisz nic liczyć. Nie musisz
> głodować. Musisz zrozumieć swój organizm i nie przeszkadzać mu.

Dziękuję :)). Poskładałam linka.
Chociaż książkę kupię w ostateczności, rozumiem dlaczego przytyłam
(obżerałam się tym, za co potępiliby mnie zwolennicy każdej diety)
i na razie chcę schudnąć po prostu odżywiając się racjonalniej,
przy okazji jedząc mniej.

Chcę się (w miarę) szybko odchudzić, ale nie zmienić całego swojego
stylu życia w jedno wielkie odchudzanie.

Zważywszy na to, że ważę teraz 55 kg (a czytałam tu posty osób które
przy podobnym wzroście chcą tę wagę osiągnąc z dużo wyższego pułapu)
nie jest ze mną tak tragicznie. Ciężko mi schudnąć, bo jedzenie moich
ulubionych rzeczy sprawia mi ogromną przyjemność, którą mam praktycznie
na wyciągnięcie ręki, a wizja naprawdę szczupłej sylwetki, którą usiłuję
sobie przywołać, jakkolwiek bardzo kusząca, jest jednak bardzo odległa.
Najgorsze, że gdy zaczynam mniej jeść, chodzę głodna i myślę o jedzeniu.
Chociaż po wypróbowaniu ECA (a właściwie EC w wydaniu dostępnym w Polsce
- kawa + tussipect), ten ostatni problem udało mi się wyeliminować
(pierwszy raz 2 dni temu, może uda mi się z tym wytrwać :)).

Poczytałam grupę i wykorzystam kilka pomysłów. Do tej pory nie wyobrażałam
sobie posiłku bez chleba albo bez ziemniaków (czy też ryżu, kaszy itp.),
a teraz potrafię zjeść na śniadanko ogórka + pierś z kurczaka - i jest OK.
250 kcal, a czuję się najedzona - lepiej to niż zjeść np. 4 tosty z serem
i z szynką (jak to potrafię :)).

Stworzyłam sobie własny sposób, uwzględniając to co lubię jeść, ale też
rezygnując z niektórych rzeczy, które uwielbiam... No cóż, tu potrzebny
jest kompromis.

Potrawy zabronione w mojej diecie: pieczywo, mięsa (oprócz piersi kurczaka,
którą i tak zamierzam zastąpić rybami), chipsy, paluszki, piwo (chlip...),
tosty, frytki, pizza (i tak nie przepadam;)), ciasta (muszę zawsze mamie
odmawiać), MCChicken i Zinger (z kurczaka, ale z bułką i niestety z tłustym
sosem), lody (buuuuuuuu a taką fajną lodziarnię mam niedaleko, 40 różnych
smaków... chyba jednak czasem jeden dzień zrobię sobie "lodowy" gdzie pójdę
kupić 5 gałek z bitą śmietaną... zaraz zaraz, ile to kalorii? chyba się
zmieszczę:)).

O w mordę, ale mam wenę, dawno nie napisałam tak długiego posta... :))

Pozdrawiam wszystkich odchudzających się :). Wytrwałości!
I obyście wkrótce mogli odżywiać się normalnie :).

--
CHANI

10. Data: 2002-06-10 10:20:37

Od: "aneta" <o...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam CHANI!
Ja również jestem tu nowa i mam ten sam problem.
Przez wiele lat bardzo źle się odżywiałam. Posiłki 2 razy dziennie itp.
Ostatnio zmieniłam dietę. Jadam 4-5 razy dziennie co 2,5-3 godziny w małych
ilościach i jak najmniej węglowodanów. Zamiast zwykłego pieczywa - chrupkie
[Wasa]. Zrezygnowałam z ziemniaków, makaronów, ryżu. Obiady składają się z
zup lub chudego mięsa lub ryb z warzywami. W tydzień pozbyłam się 3kg. Wiem,
że tak nie będzie cały czas, ale na początek mi starczy. Poza tym piję dużo
herbaty i wody. Jak znudzi się czysta woda, można dodać soku z cytryny. Ruch
również jest ważny.
Pozdrawiam i życzę powodzenia!

Zegnam
Pytanie?