Re: Powód do optymizmu

From: gazebo <g...@j...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Powód do optymizmu
Date: Sun, 18 Oct 2020 15:08:44 +0100

W dniu 18/10/2020 o 13:49, Sylvio Balconetti pisze:
> Coraz wiecej ozdrowieńców: 92 651 wyleczonych, przybylo 2 489
>
> https://tinyurl.com/y5fol2x5
>
> https://tinyurl.com/y6kxhtma
>
> A w Niemczech 356387 (+7830) chorych, 9767 zmarlych (+33)
>
> https://tinyurl.com/y3wc9we2
>
> U mnie juz 470 (+17), zmarlych 12 (+0) 40,9/100T; 456 (+12), zmarlych 11
> (+0) - 27,7/100T

daj spokoj, coraz wiec prawdziwych informacji sie pojawia, np. taka, ze
testy sa w 90% falszywe, co bylo wiadome dla ludzi posiadajacych
informacje, ze ten test stworzony przez nobliste ubieglego wieku, i
ktory przestrzegal, ze ten test nie nadaje sie do badan nad jakimkolwiek
wirusem, ludzie w Polsce publikuja filmy jak taki ratownik medyczny, to
samo mowilem ja nawiazujac do plagi czerwonki w PRL, to teraz
dowiedzielismy sie, ze nalezy myc rece, a jak unia wprowadzala do
sklepow instrukcje mycia rak? no chuje nie beda nas uczyc, lamanie praw
obywatelskich/czlowieka nie ma zadnego uzasadnienia medycznego, ludzie
jak barany ida na rzez, i powiedz mi, ze oddychanie wydalanym z pluc
dwutlenkiem wegla oraz wlasnymi zarazkami sluzy zdrowiu, teraz okazuje
sie, ze te same korporacje walczace ze szczepionke beda w Polsce
wprowadzac wymiane paszportow na chipy, to juz nie jest teoria spiskowa,
to sa fakty i jedna wielka chujnia, ludzie by przezyli gdyby zapewnic im
normalna opieke, to tyle
--
gazebo