Re: Powód do optymizmu

From: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Powód do optymizmu
Date: Sun, 18 Oct 2020 16:37:23 +0200

Am 18.10.20 um 16:08 schrieb gazebo:

> daj spokoj, coraz wiec prawdziwych informacji sie pojawia, np. taka, ze
> testy sa w 90% falszywe, co bylo wiadome dla ludzi posiadajacych
> informacje, ze ten test stworzony przez nobliste ubieglego wieku, i
> ktory przestrzegal, ze ten test nie nadaje sie do badan nad jakimkolwiek
> wirusem, ludzie w Polsce publikuja filmy jak taki ratownik medyczny, to
> samo mowilem ja nawiazujac do plagi czerwonki w PRL, to teraz
> dowiedzielismy sie, ze nalezy myc rece, a jak unia wprowadzala do
> sklepow instrukcje mycia rak? no chuje nie beda nas uczyc, lamanie praw
> [...]

Dobrze ze przypomniales z tym paszportem. Musze wyrobic sobie nowy, bo w
kwietniu chcielismy (odpukac!) ruszyc do cieplych krajow, a paszport
musi tam byc choc 6 miesiecy wazny (nasze sa do wrzesnia). Mam nadzieje,
ze w ratuszu nie ma zbyt duzych kolejek i moze wystarczy stare (sprzed
roku) zdjecie (jest tam w ratuszu podobno kabina z kamera).

A w ogole potrzeba troche optymizmu jak i humoru. Dotad (35 przypadkow
tygodniowo na 100 tys ludzi) trzeba bylo myc rece tylko po kupce, a
teraz (mamy juz 40,9 na 100T) juz i po siku trzeba myc. :-)

Jako mieszkajacy poza miastem mam w nosie rozne obostrzenia, a jak
jestem w miescie, to poruszam sie rowerem, wiec kontaktow nam zero.

Nadzieje przynosza badania z Canberry, gdzie badano czy pierdniecie
przenosi wirusy, bakterie i inne swinstwa. Mikrobiolodzy pierdzieli na
plytki Petri i okazalo sie, ze nic sie nie rozwinelo jak pierdzieli
przez spodnie (bez spodni jakies kolonie sie rozwinely). Czyli nie bede
mial sie czego bac jak w rozbieralni przed treningami lub gimnastyka (w
poniedzialek, wtorek i srode) bedzie smierdzialo? ;-)

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".