Re: Powód do optymizmu

From: gazebo <g...@j...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Powód do optymizmu
Date: Sun, 18 Oct 2020 17:58:43 +0100

W dniu 18/10/2020 o 16:08, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 18 Oct 2020 15:08:44 +0100
> doszła do mnie wiadomość <rmhi9d$ja7$1@dont-email.me>
> od gazebo <g...@j...com> :

> Widzę, że się zamieniasz w tubę propagandową rosjan, nie obraź się, z tamtej strony
> pochodzi niemal cała dezinformacja, jaka zalewa świat(głównie ta dotycząca 5g i
> coronawirusa)
> Nie, Kary Mullis nie wynalazł testu na obecność wirusa, wynalazł metodę PCR, która
jest
> tylko fragmentem testu.

testu nie na wirusa tylko raka pluc
> Co do CO2 w maskach, to bzdet dawno obalony na kilka sposobów, wpływ tego, co
pozostaje
> pod maską, jest na granicy błędu pomiarowego.
> Maski są w praktyce jednorazowe, jak ktoś nosi tygodniami, to sam jest sobie
winien.

nie ogarniasz calosci, przykro mi, praca wysilkowa ma w dupie twoje
badania, ja siedze w autobusie przez godzine i musze oddychac przez usta
bo sie dusze, co to ma wspolnego z Rosja nie mam pojecia, pojecie mam,
ze coraz wiecej prawdziwych informacji dociera do ludzi, co do 5G to
byli to tzw. keyworkerzy, wytlumaczacz z jakiego powodu, z jakiego
powodu sa, byly puste szpitale skoro zamyka sie kolejne szpitale z braku
miejsc do przyjec

> I tak na szybko:

na szybko to zlikwiduj terror zwiazany z wirusem grypowym
> https://demagog.org.pl/fake_news/testy-pcr-na-korona
wirusa-maja-sens-z-naukowego-punktu-widzenia/

> Nie tytułować, nie dziękować, wyciągnąć wnioski.
> Amen.

to sie postaraj, nie dziekuj
--
gazebo