Re: Powód do optymizmu

From: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Powód do optymizmu
Date: Sun, 18 Oct 2020 19:48:03 +0200

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 18 Oct 2020 17:58:43 +0100
doszła do mnie wiadomość <rmhs84$o7c$1@dont-email.me>
od gazebo <g...@j...com> :

>testu nie na wirusa tylko raka pluc
>

>nie ogarniasz calosci, przykro mi, praca wysilkowa ma w dupie twoje
>badania, ja siedze w autobusie przez godzine i musze oddychac przez usta
>bo sie dusze, co to ma wspolnego z Rosja nie mam pojecia, pojecie mam,
>ze coraz wiecej prawdziwych informacji dociera do ludzi, co do 5G to
>byli to tzw. keyworkerzy, wytlumaczacz z jakiego powodu, z jakiego
>powodu sa, byly puste szpitale skoro zamyka sie kolejne szpitale z braku
>miejsc do przyjec

Siedzenie w autobusie to nie praca wysiłkowa, przebadaj się, weź zaświadczenie, że
nie
możesz tej maski nosić i po krzyku.
99% zdrowych ludzi nie ma kłopotu z maskami, ile tego gazu między maską a nosem jest?
Niewielka ilość w porównaniu do ilości wdychanego powietrza.
Faktycznie taki efekt może wystąpić w maskach gazowych(tam może być tego gazu więcej)
ale
zdrowy człowiek i z tym daje sobie spokojnie radę.

>na szybko to zlikwiduj terror zwiazany z wirusem grypowym

Czemu grypowym? W zasadzie jestem zdania, że grypowców powinno się traktować tak samo
jak
covidowców, siad na dupie w domu albo maska.
Jakiż to terror z maskami, jakaś ujma na honorze czy sposób na zniewolenie? Nie
rozumiem
tego zjawiska.
Rozumiesz chyba to, że ten wirus jest z nami dopieto od pół roku, nie wiemy jeszcze,
co
on potrafi i jakie są czasoodległe konsekwencje jego nosicielstwa, poczekaj dwa lata
wnioskami(skromnie licząc, ja obstawiam, że nawet za pięć lat nie będziemy
wszystkiego
wiedzieć).

wirusa-maja-sens-z-naukowego-punktu-widzenia/

>to sie postaraj, nie dziekuj

Co tu się starać, część mojej edukacji to była nauka o tym, jak oddzielać ziarna od
plew,
nie musisz się o mnie martwić.