Re: Powód do optymizmu

From: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Powód do optymizmu
Date: Sun, 18 Oct 2020 21:03:17 +0200

Am 18.10.20 um 19:48 schrieb Olaf Frikiov Skiorvensen:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 18 Oct 2020 17:58:43 +0100
> doszła do mnie wiadomość <rmhs84$o7c$1@dont-email.me>
> od gazebo <g...@j...com> :

W pewnym sensie jestem w grupie ryzyka (ale nie z powodu chorob czy
innych dotkliwosci) i od konca marca chodze na treningi kondycyjne raz w
tygodniu. Dwie, dwie i pol godziny roznych urzadzen (Bauchtrainer,
Extensionstrainer, Ab- lub Adduktion, rower, squats itd.), dostajesz
plan (17, 18 punktow) otwarte lub pol otwarte okna, maseczka na gebie i
jakos zyje. Obok mnie pare osob w bezpiecznych odleglosciach, co pare
metrow plyny dezynfekcyjne do rak i urzadzen. A towarzystwo rozne, ale
glownie 50+ i jakos nie slyszalem, zeby ktos zachorzal (zamkneliby wtedy
bude lub chociaz dzwonili do nas, bo maja liste cwiczacych z godzinami).
Tak wiec nie bardzo rozumiem wszystkich co narzekaja, ze zmusza sie ich
do noszenia maseczek w sklepie lub piekarni. 5-15 minut i zadnego wysilku.
Btw. Chodze tez dwa razy w tygodniu na gimnastyke grupowa - 45 minut,
grupa 8 osob (wczesniej 6), na zewnatrz nosimy maseczki, a na sali
umowilismy sie, ze je zdejmujemy, ale kazdy zachowuje dystans 2-3 metry
od innych (czasem sa tez malzenstwa). Tez nikt nie zachorowal.
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".