Re: Powód do optymizmu

From: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Powód do optymizmu
Date: Mon, 19 Oct 2020 00:12:21 +0200

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 18 Oct 2020 23:05:51 +0200
doszła do mnie wiadomość <5f8cae2e$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
od FEniks <x...@p...fm> :

>No widzisz, w Niemczech jest ogólnie większa kultura wśród ludzi i
>przede wszystkim większe poczucie odpowiedzialności za to, co się robi.
>
>Tutaj - koleżanki mąż poszedł na osiedlową siłownię i się zaraził, ma
>covid. Właściciele siłowni odczuwali objawy (lekkie), ale nie pomyśleli
>o tym, żeby się przetestować albo profilaktycznie nie pojawiać się w
>siłowni. Nie pomyśleli albo raczej tradycyjnie - sądzili, że jakoś to
>będzie. Może teraz pójdą, kiedy już wiedzą od swoich klientów, a może
>nie i będą zarażać dalej. I tak to tutaj się kręci.

Obym się mylił, ale moim zdaniem ofiary pójdą w grube dziesiątki tysięcy, znam kilku
denialistów covidowych, są tak przekonani o tym, że to tylko "takie mocniejsze
przeziębienie", że nawet śmierć kogoś z rodziny by ich nie przekonała, jeden z nich
łyka
straszne ilości witaminy C, już się zrobił cały zielonkawy od tego procederu, obawiam
się
też, że takich ludzi jest zbyt wielu aby można było jakoś to zwalczyć(czesi musieli
ostro
rozganiać demonstracje z udziałem tego typu osobników, jest sporo poszkodowanych, a
dopiero początek).
No i te maski, nie rozumiem tego fenomenu, dusisz się? No to się przebadaj i zostań w
domu jak masz dodatni wynik, w domu nie musisz mieć maski.