Pożar elektrowni atomowej a promieniowanie, ktoś kontroluje?

1. Data: 2007-06-29 16:49:14

Temat: Pożar elektrowni atomowej a promieniowanie, ktoś kontroluje?
Od: " KLeKlo" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś kontroluje poziom promieniowania na terenie Polski?
Ktoś ma licznik Gejgera Mullera?
Podobno to zwyczajne wyposażenie każdej szkolnej pracowni fizycznej.
Bo ja władzy i oficjalnym komunikatom nie ufam.

2. Data: 2007-06-29 17:06:16

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " KLeKlo" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Czy ktoś kontroluje poziom promieniowania na terenie Polski?
> Ktoś ma licznik Gejgera Mullera?
> Podobno to zwyczajne wyposażenie każdej szkolnej pracowni fizycznej.
> Bo ja władzy i oficjalnym komunikatom nie ufam.

Zdaje się, że każda większa stacja pogodowa jest w coś takiego wyposażona. A
jesli chodzi o oficjalne komunikaty - to i licznik nie pomoże, skoro
informacje można zataić...

Maja

3. Data: 2007-06-29 19:59:55

Od: Krzysztof Magosa 'hexio' <h...@x...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

KLeKlo napisał(a):
> Czy ktoś kontroluje poziom promieniowania na terenie Polski?
> Ktoś ma licznik Gejgera Mullera?
> Podobno to zwyczajne wyposażenie każdej szkolnej pracowni fizycznej.
> Bo ja władzy i oficjalnym komunikatom nie ufam.

To kup sobie licznik =)

--
Krzysztof Magosa 'hexio' | hexio (at) xnet (dot) org (dot) pl
SysAdmin of xnet.org.pl | http://hexio.xnet.org.pl/

Dentysta www.dentist.pl
Lumbalizacja S1
MMedica @ Sygnity
Dobry Androlog w Lublinie?
Prywatne ubezpieczenie prośba o wskazanie.