Pozbywanie sie blizn...

1. Data: 2002-04-17 19:20:51

Temat: Pozbywanie sie blizn...
Od: "Kasieńka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pyatnie-czy ktos z grupowiczow uzywal moze srodka o nazwie CEPAN ? Jesli
tak to czy moze powiedziec jak to dziala, czy daje dobre rezultaty? A moze
ktos zna cos lepszego?
Z gory bardzo dziekuje za opinie.
Pozdrawiam
Kasia

2. Data: 2002-04-17 20:15:16

Temat: Re: Pozbywanie sie blizn...
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasieńka" napisała ...

> Mam pytanie-czy ktos z grupowiczow uzywal moze srodka o nazwie CEPAN ?

Tak. I bardzo jestem zadowolona z rezultatów.

Pozdrawiam !
Mała Mi

3. Data: 2002-04-17 20:28:38

Temat: Odp: Pozbywanie sie blizn...
Od: "Kasieńka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak. I bardzo jestem zadowolona z rezultatów.

A ile czasu czekalas? I jakie sa po tym efekty (chodzi mi o to czy zostaja
slady)?

pozdrawiam
Kasia

4. Data: 2002-04-17 20:49:30

Od: "pezet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pyatnie-czy ktos z grupowiczow uzywal moze srodka o nazwie CEPAN ? Jesli
> tak to czy moze powiedziec jak to dziala, czy daje dobre rezultaty? A moze
> ktos zna cos lepszego?

Od dermatologow i chirurgow slyszalem o Cepanie raczej
opinie ze efekty sa mizerne.
Oni zalecaja Contractubex.

Mozesz zaczac od Cepanu, ktory jest tani, a jesli nie pomoze,
to wyprobowac ten drugi.

pozdrawiam
piotr

5. Data: 2002-04-17 23:22:01

Od: "DuckmAn" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pezet" <p...@p...onet.pl>
> [...]
> opinie ze efekty sa mizerne.
> Oni zalecaja Contractubex.
>
> Mozesz zaczac od Cepanu, ktory jest tani, a jesli nie pomoze,

Stosuje 5 dzien. Blizna byla gruba czerwona twarda i wypukla ale mala 4cm na
0.5-1 cm. Widoczne zmiekczenie! I powoli wybrzuszenie znika. Jak narazie
jest niezle. Powiedzialam sobie ze wybiore cala tubke. A potem wlasnie
sproboje Contractubex. Na poczatek polecam jednak Cepan nie jest zle tani a
daje jakies efekty. W ulotce widocznie jest zaznaczone ze zaleznie od
"wieku" blizny leczenie trwa od kilku tygodni do kilku miesiecy. Zalecane
jest tez na poczatek wstepne rozmiekczenie przy nalozeniu wiekszej warstwy
(ja tak zrobila sporo nasmarowalam i po godzinie zmylam) Lub naniesc na gaze
czy cos. Nie zaluje masci i smaruje okolo 6 razy dziennie. Zobaczymy co sie
stanie za jakies 2-3 tyg. Narazie 5 dni i jest coraz lepiej.

6. Data: 2002-04-18 06:26:04

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pezet" napisał ...

> Od dermatologow i chirurgow slyszalem o Cepanie raczej
> opinie ze efekty sa mizerne.
> Oni zalecaja Contractubex.

Który ma dokładnie ten sam skład.
Jest tylko nieco bardziej oczyszczony (pozbawiony cebulowego
zapachu) i parokrotnie droższy.

Pozdrawiam !
Mała Mi

7. Data: 2002-04-18 06:30:27

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasieńka" napisała ...

> A ile czasu czekalas?

Jakieś 3 miesiące. A smarować zaczęłam praktycznie od razu,
jak blizna (pooperacyjna) przestała być zaogniona.

> I jakie sa po tym efekty (chodzi mi o to czy zostaja
> slady)?

No ... blizna jest.
W postaci wąskiej, jasnej kreseczki, widocznej jak się człowiek
dobrze przyjrzy. :-)

Pozdrawiam !
Mała Mi

8. Data: 2002-04-18 08:21:55

Od: "GosiaL" <G...@L...com> szukaj wiadomości tego autora

> Który ma dokładnie ten sam skład.
> Jest tylko nieco bardziej oczyszczony (pozbawiony cebulowego
> zapachu) i parokrotnie droższy.

Jak byłam z blizną córeczki u chirurga plastyka to powiedział, że
Contratubex wysusza i odradzał jego stosowanie. Cepan stosowałam i nie dawał
rezultatu - blizna się powiększała. Dopiero środki zalecone przez chirurga
(najpierw była to jakaś zwykła maść natłuszczająca, potem jakaś droda
specjalistyczna) zatrzymały powiększanie się blizny u małej.
Myślę, że dużo zależy od predyspozycji człowieka, a raczej jego skóry.

Gosia

9. Data: 2002-04-18 08:54:31

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GosiaL" napisała ...

> Myślę, że dużo zależy od predyspozycji człowieka, a raczej jego skóry.

A to na pewno.
Jak komuś pomaga - to jedno i drugie czyli i Cepan i Contratubex
(z tym że ten pierwszy taniej), a jak nie to nie.
W końcu to mniej więcej to samo.
Mnie akurat Cepan pomógł bardzo, chociaż ... mogło być też i tak,
że na mnie się po prostu ładnie goi, więc bez stosowania
czegokolwiek też byłoby OK.

Pozdrawiam !
Mała Mi

10. Data: 2002-04-18 09:48:01

Od: "DuckmAn" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak byłam z blizną córeczki u chirurga plastyka to powiedział, że
> Contratubex wysusza i odradzał jego stosowanie. Cepan stosowałam i nie
dawał
> rezultatu - blizna się powiększała.

-Jak to powiekszala?
duck