Pozdrawiam...

1. Data: 2009-04-27 07:20:51

Temat: Pozdrawiam...
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

...Vilar, najmądrzejszą kobietę PSP.
I nikogo więcej.
Życzę wielu miłych chwil w życiu i ... wielu miłych błyskotek, jako i
mnie ich przybywa :-)

PS. Masz całkowitą rację we wszystkim - no, może z wyjątkiem tego
kozła, bo o ile świetny z Ciebie ornitolog, to niekoniecznie
zootechnik, no ale czyż można być świetnym we wszystkim? - przecież to
mogę tylko ja ;-).

2. Data: 2009-04-27 07:32:03

Temat: Re: Pozdrawiam...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
[...]

Hm... P:rócz mnie - Pana Na Otchłani - Apolyona Destreuctora...

3. Data: 2009-04-27 07:34:53

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> najmądrzejszą kobietę PSP

Matko jedyna.....
To teraz muszę szybko wyciąć jakiś nieziemski numer, żeby wszystkim kapcie
pospadały. Żeby równowagę zachować.....

Nie róbcie mi tak proszę..... M.

PS. Jedyne co mi przychodzi do głowy, żeby tak nawiązać do ogólnego tonu, to
zamieszczenie swoich nagich zdjęć. Figa z makiem!

4. Data: 2009-04-27 07:38:12

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 09:32, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
> mogę tylko ja ;-).
>
> Hm... P:rócz mnie - Pana Na Otchłani - Apolyona Destreuctora...

Pieprzysz.

5. Data: 2009-04-27 07:45:46

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Vilar <v...@U...TO.op.pl>

> Matko jedyna.....
> To teraz muszę szybko wyciąć jakiś nieziemski numer, żeby wszystkim
> kapcie pospadały. Żeby równowagę zachować.....

Wystarczy, że ty również zaczniesz pisać o sobie... wszystko. I dużo.
Hint: może się z tego wyłonić inny obraz, niż myślałaś, że się wyłoni.

> Nie róbcie mi tak proszę..... M.

X & L :)

> PS. Jedyne co mi przychodzi do głowy, żeby tak nawiązać do ogólnego
> tonu, to zamieszczenie swoich nagich zdjęć. Figa z makiem!

I guzik z urwaną pętelką.

Saulo

6. Data: 2009-04-27 07:46:27

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" napisał:

> PS. Jedyne co mi przychodzi do głowy, żeby tak nawiązać do
> ogólnego tonu, to zamieszczenie swoich nagich zdjęć.

Swojego penisa najlepiej. Może być dildo :P

--
Pozdrawiam - Aicha

7. Data: 2009-04-27 07:51:49

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczy, że ty również zaczniesz pisać o sobie... wszystko.

No akurat... :-)
Zawsze mnie zdumiewali ludzie, którzy potrafią "u fryzjera" mówić o swoich
intymnych sprawach.... ale może milczek i gbur jestem :-).

M.

8. Data: 2009-04-27 07:52:39

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hint: może się z tego wyłonić inny obraz, niż myślałaś, że się wyłoni

A to z pewnością.
Po rozszarpaniu przez grupę i poskładaniu się z powrotem z pewnością
zostałaby mi "połowa części" :-))).

M.

9. Data: 2009-04-27 07:53:44

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kawa na ławę, wacki na stół, (dilda do kieszeni) :-) . M.

10. Data: 2009-04-27 07:54:18

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Vilar <v...@U...TO.op.pl>

> A to z pewnością.
> Po rozszarpaniu przez grupę i poskładaniu się z powrotem z pewnością
> zostałaby mi "połowa części" :-))).

Jasne, jasne.

Saulo

Z PSPolityka
1%
Dla fanow gier online:
Ostatnio...
Na 3 "leci" Deep Purple - Smoke On The Water