Pozdrawiam...

171. Data: 2009-04-28 16:23:04

Temat: Re: Pozdrawiam...
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 09:34, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:

> Matko jedyna.....
> To teraz muszę szybko wyciąć jakiś nieziemski numer, żeby wszystkim kapcie
> pospadały. Żeby równowagę zachować.....
>
> Nie róbcie mi tak proszę..... M.

Czy dobrze rozumiana skromność polega na zaprzeczaniu oczywistościom?
- umiejętność przyjęcia z godnością i spokojem słusznego komplementu
to wielka zaleta, nie wada. Dlaczego wzbudziłam w Tobie te rozterki?
Nie jesteś (chyba) pewna swojej wartości, jak widzę, a to duży błąd.

> PS. Jedyne co mi przychodzi do głowy, żeby tak nawiązać do ogólnego tonu, to
> zamieszczenie swoich nagich zdjęć. Figa z makiem!

Figowy listek - chciałaś powiedzieć? To nagich fotek marna namiastka.
;-PPP

172. Data: 2009-04-28 16:30:00

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 17:35, jadrys <C...@o...pl> wrote:

> Przecież ten Bluzgacz to najwyraźniej facet/ka któremu już wcześniej
> "dokopałaś".

Ależ to wiem przecież - z Panslavistą dawno do tego doszliśmy.

> Teraz zmienił taktykę i rozpoczął nową batalię..

He, he :-)

> Tedy wcale
> Ci się nie dziwię że jego wolisz od Marcysi..

Jak pisałam, wolę ludzi będących au naturel :-P

> Ja jednak patrząc z boku
> widzę w Marcysi (w odróżnieniu od bluzga) godnego rywala dla Ciebie..

Godnego? - to po co zmienił nick, jak godny? ja nie zmieniam.

> Oczywiście nie zarzucam ci że idziesz na łatwiznę..

Nie idę - nie gadam już z nią, bo jej się rzuci na mózg, jak Aisze.
Nie mogę być przyczyną czyjegoś zejścia w depresję, bo z tego mnie już
by nikt nie rozgrzeszył - to zbyt poważne sprawy są, nie zarty.

173. Data: 2009-04-28 16:31:07

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> czym się różni system firmy microsoft od zwykłego normalnego windowsa?

Nie osłabiaj mnie..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

174. Data: 2009-04-28 16:35:11

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> na mój gust, to właśnie się zaczęło :)

De gustibus....

175. Data: 2009-04-28 17:00:24

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Nie osłabiaj mnie..

a możesz odpowiedzieć? bo nie bardzo rozumiem.
osłabiony mądrością jadrysie

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

176. Data: 2009-04-28 17:00:45

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> De gustibus....

kulą w płot zupełnie :)

177. Data: 2009-04-28 17:12:32

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> a możesz odpowiedzieć? bo nie bardzo rozumiem.
> osłabiony mądrością jadrysie

Chodzi o "windows"firmy Microsoft i windows firmy Szczepański & spółka..
I kto tu jest osłabiony?

178. Data: 2009-04-28 17:18:23

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Chodzi o "windows"firmy Microsoft i windows firmy Szczepański & spółka..
> I kto tu jest osłabiony?

możesz z pełnym spokojem uznać, że ja.

179. Data: 2009-04-28 17:19:33

Od: "ms" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To tylko twoje trybiki zgrzytają - na samą myśl o mnie :-)

Myśl o Pani to czysta radość i wesele.

> Nic na to  nie poradzę - nie przyjadę i nie nasmaruję.

Naprawdę nie nasmaruje Pani? Zawiodłam się, liczyłam po cichutku na to.

> Nie odczułam nigdy braku wspomnianej akceptacji. Może dlatego, że w
> tej rodzinie zawsze byli i są ludzie na wysokim poziomie, do których
> warto równać. Dlatego nuworyszyzm bije raczej od ciebie, marcysiu.

Akceptowanie Pani = automatycznie wysoki poziom akceptowacza? Ciekawa definicja,
należy ją przemyśleć.
Ma Pani niewątpliwie rację, trzeba równać do wyższego poziomu. Czy może Pani
podzielić się doświadczeniami w tej materii? Wiemy już, że do wyznaczników
wysokiego poziomu należy szczegółowe, a publiczne opowiadanie o anatomii swego
męża i chwalenie się posiadaną biżuterią. Wiemy też, że aspirantki do wyższej
sfery chętnie obrzucają wyzwiskami oponentów i plotkują w internecie na temat
swojej rodziny i sąsiadów oraz zwierzenia z życia intymnego. Ale co jeszcze?
Proszę sobie nie żałować.

> To zbytnia bliskość jak dla mnie. Dmuchasz cebulą.

Staram się nie jadać cebuli, ani czosnku, mając w planie kontakty z ludźmi.
Ale zaciekawił mnie ten szampański, jak zwykle w Pani wykonaniu, koncept: czy
pisanie tu o potencjalnym dmuchaniu cebulą ma jakieś podteksty i ukryte sensy,
czy jest tylko reminiscencją własnych doświadczeń?

> Spadaj.

Fi donc, Pani XL.

> Idź nauczać pod strzechy, tam ci focha nie strzelą - ja strzelam.

Gdzie ja te strzechy znajdę...
Jednak nie mam poczucia misji, by nauczać, niestety. I proszę o wyjaśnienie co
znaczy "strzelanie focha"? Czy to jakaś demonstracja urażenia?

> Biblioteczka jest palisandrowa, palisandrowa. A Linde - cóż, pozostał
> w spalonym w epoce kolektywizacji dworze ciotki męża. Teraz marcysie
> tam kury hodują...

Qry, to jak sądzę, odpowiedniejsze dla mnie towarzystwo od wysokich
palisandrowych progów. Więc nie aspiruję.

> Jak widzę, to raczej marcysiom odwala

Odwala?

>na tym punkcie - cyzelujesz te
> swoje wypociny z taką starannością, że aż skrzypi sztuczność w każdym
> słowie.

Przeceniasz mnie Pani XL. Ale dzięki, doceniam to.

> My - XL :-)

Pluralis majestatis. I słusznie, słusznie.

> Jakieś marcysie co i rusz same się tu pchają - a człowiek musi, choc
> nie chce, potykać się o nie.

Nie chcem, ale muszem. Taki już los kowali historii.

> Kończę tę wymianę poglądów - nie jest dobrze funkcjonować w poczuciu
> prowadzenia zmagań z istotą podrażnioną i chorą :-)

Szkoda, Pani XL, że tak szybko opuszczasz moje skromne towarzystwo. By nie
powiedzieć, rejterujesz. Ale rozumiem, że bezpośrednie spotkanie z podrażnieniem
i chorobą przerasta Pani możliwości adaptacyjne.
Jednak nie tracę nadziei na jakieś kolejne radosne (dla mnie) spotkanie.
ms

180. Data: 2009-04-28 17:24:55

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> na mój gust, to właśnie się zaczęło :)

Hrhr :) "Bot" jako godny przeciwnik :D

--
Pozdrawiam - Aicha

Z PSPolityka
1%
Dla fanow gier online:
Ostatnio...
Na 3 "leci" Deep Purple - Smoke On The Water