Pozdrawiam...

181. Data: 2009-04-28 17:35:35

Temat: Re: Pozdrawiam...
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> nie gadam już z nią, bo jej się rzuci na mózg, jak Aisze.

Nie wiem, gdzie Ty czytałaś posty Aisze, ale na pewno nie na tej
grupie :)
(Rajsze, Rajsze Rajsze i Wisrajsze)

--
Pozdrawiam - Aicha

182. Data: 2009-04-28 17:37:48

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> możesz z pełnym spokojem uznać, że ja.

Uznaję że jesteś osłabiony, ale na pewno nie mądrością..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

183. Data: 2009-04-28 18:18:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Saulo <s...@l...po> tak oto plecie:

> Qrczak <q...@g...pl>
>
> [...]
>
> "Obywatela"

Przepraszam. Obiecuję poprawę.

Qra, zza wachlarza

184. Data: 2009-04-28 18:20:35

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <C...@o...pl> tak oto plecie:

> Uznaję że jesteś osłabiony, ale na pewno nie mądrością..

Ale czemu nie możesz odpowiedzieć? Twojego osłabienia wina to czy
trenerskiego?

Qra, sama ciekawa, bo ciemna masa

185. Data: 2009-04-28 18:24:57

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie ms <m...@w...pl> tak oto plecie:

> Qry, to jak sądzę, odpowiedniejsze dla mnie towarzystwo od wysokich
> palisandrowych progów. Więc nie aspiruję.

Czuję, że nie jestem godna, by mą skromną osobę wymieniać w dyskusji na tak
wysokim poziomie.

Qra, wstrząśnięta i mocno zmieszana

186. Data: 2009-04-28 18:52:12

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Uznaję że jesteś osłabiony, ale na pewno nie mądrością..

na pewno

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

187. Data: 2009-04-28 18:54:53

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie jadrys <C...@o...pl> tak oto plecie:

> Ale czemu nie możesz odpowiedzieć? Twojego osłabienia wina to czy
> trenerskiego?
>
> Qra, sama ciekawa, bo ciemna masa

lekko się wzmocniłem, nie powiem

188. Data: 2009-04-28 18:57:37

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

ms pisze:

> Nie chcem, ale muszem. Taki już los kowali historii.

piękne!

189. Data: 2009-04-28 19:27:45

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...

> Nie przyjmuję prezentów od obcych mężczyzn.

To sobie sama kup. Zobaczysz, znormalniejesz... innego sposobu naprawdę juz
nie ma... chyba że jakiś silny uraz głowy... może choć jedna klepka
wróciłaby na swoje miejsce...

Pzdr
Pawel

190. Data: 2009-04-28 19:30:50

Od: "ms" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czuję, że nie jestem godna, by mą skromną osobę wymieniać w dyskusji na tak
> wysokim poziomie.

Skromności, ty nad poziomy...
Skromność to cecha wysoko urodzonych, czyż nie?
No więc wszystko gra.
ms

Z PSPolityka
1%
Dla fanow gier online:
Ostatnio...
Na 3 "leci" Deep Purple - Smoke On The Water