Pozdrawiam...

201. Data: 2009-04-28 21:46:18

Temat: Re: Pozdrawiam...
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Eufemizm? Marcysia przecież bardzo kulturalnie pisze.

> Mam wrażenie, że to raczej ona chciała się uczyć. Ktoś ma inne? ;-P
>
> Co? Zalazła Ci za skórę? :)

Na pewno poczuła się podle. Ikselka.

michał

202. Data: 2009-04-28 21:50:03

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości:

> A Ty, jak zwykle, głupia...
> Chyba konkurs ogłoszę na dokończenie tego zdanka :-PPP

Już do siebie zaczynasz być niemiła? ):o

michał

203. Data: 2009-04-28 21:57:50

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 23:50, michał <6...@g...pl> wrote:

> Już do siebie zaczynasz być niemiła? ):o

Dokończyłam wypowiedź skierowaną do Aiszy.
To trudne dla starszych panów - zorientować się w moich postach, wiem.
Ale pomagam wskazówką, jak mogę.

204. Data: 2009-04-28 21:59:55

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> jabłkami kiedyś rzucałem z okna na 10 piętrze. wszystko pasuje

Tyle że teraz rzucasz W... Windows XL. Też pasuje.

michał

205. Data: 2009-04-28 22:00:14

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 23:46, michał <6...@g...pl> wrote:

> Na pewno poczuła się podle.

Na pewno poczułeś gwałtowny przypływ poczucia misji w tym momencie i
tę wspaniałą miękkość mu towarzyszącą.

> Ikselka.

Już nie swoim nickiem zaczynasz się podpisywać?

206. Data: 2009-04-28 22:01:02

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> A Ty, jak zwykle, głupia...
> Chyba konkurs ogłoszę na dokończenie tego zdanka
> :-PPP

Ogłoś koniecznie.. Nagrodą będzie posada osobistego spowiednika w
nowym sanktuarium pod lasem. Twoim.

Tu brzydkie słowo na k... ch... i dupa (na czyje konto wpłacić
dychę?).

--
Pozdrawiam - Aicha

207. Data: 2009-04-28 22:10:48

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości:

> [...]
> mniemaniu) miejsca na widowni. Ciekawe, że pod właściwym nickiem ów
> użytkownik nie ważył się występować - coś tam widocznie skrzeczy na
> rzeczy.

> Tu nie porównywałabym - owszem, inny, ale to wcale nie oznacza, że
> wyższy.
> O ile u marcysi męczące i sztuczne jest cyzelowanie słów i zwrotów
> (choć bardzo się sili, aby brzmiało naturalnie), to bluzgacz wykazuje
> się niewątpliwą naturalną swobodą w sztuce wymowy i widać, że czuje
> się w swoich naturalnych bluzgach, jak ryba w wodzie. W sumie wolę tę

Oj, wstyd rodzinie przynosisz. Degradujesz się. Powinnaś uważać, bo
skażesz się na ostracyzm. Obłożą Cię słownikami z siedemnastego i
osiemnastego wieku i zamkną w bibliotece. Skończą się łagiewnickie
wypady.

michał

208. Data: 2009-04-28 22:12:21

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja>

> Ogłoś koniecznie.. Nagrodą będzie posada osobistego spowiednika w
> nowym sanktuarium pod lasem. Twoim.
>
> Tu brzydkie słowo na k... ch... i dupa (na czyje konto wpłacić
> dychę?).

Kmiotetu Wyborczego PiS (z możliwością zamiany na głos poparcia:
http://www.pis.org.pl/poparcie.php)

Saulo

209. Data: 2009-04-28 22:13:15

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał w wiadomości:

> Przecież ten Bluzgacz to najwyraźniej facet/ka któremu już wcześniej
> "dokopałaś". Teraz zmienił taktykę i rozpoczął nową batalię.. Tedy
> wcale Ci się nie dziwię że jego wolisz od Marcysi.. Ja jednak patrząc
> z boku widzę w Marcysi (w odróżnieniu od bluzga) godnego rywala dla
> Ciebie.. Oczywiście nie zarzucam ci że idziesz na łatwiznę..

Jadrys, dawaj śmiało! Przecież widzimy, że się dusisz w tych żabotach.
:)

michał

210. Data: 2009-04-28 22:16:10

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 29 Kwi, 00:01, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Ogłoś koniecznie.. Nagrodą będzie posada osobistego spowiednika w
> nowym sanktuarium pod lasem. Twoim.

Którym? - mam kilka. Może się zastanowię.

> Tu brzydkie słowo na k... ch... i dupa (na czyje konto wpłacić
> dychę?).

Caritas Diecezji Kieleckiej proponuję.

Z PSPolityka
1%
Dla fanow gier online:
Ostatnio...
Na 3 "leci" Deep Purple - Smoke On The Water