Pozdrawiam...

211. Data: 2009-04-28 22:18:06

Temat: Re: Pozdrawiam...
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 29 Kwi, 00:10, michał <6...@g...pl> wrote:

> Oj, wstyd rodzinie przynosisz. Degradujesz się. Powinnaś uważać, bo
> skażesz się na ostracyzm. Obłożą Cię słownikami z siedemnastego i
> osiemnastego wieku i zamkną w bibliotece. Skończą się łagiewnickie
> wypady.

Istna Pytia z ciebie. Ty znasz tylko jeden wypad: wypad.

212. Data: 2009-04-28 22:20:12

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 29 Kwi, 00:18, i...@g...pl wrote:

> Istna Pytia z ciebie. Ty znasz tylko jeden wypad: wypad...

...kluczowej dla niektórych tutaj części ciała :-)

213. Data: 2009-04-28 22:30:43

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Tyle że teraz rzucasz W... Windows XL. Też pasuje.

ten system jest nadgorliwy :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

214. Data: 2009-04-28 22:41:16

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości:

> Na pewno poczułeś gwałtowny przypływ poczucia misji w tym momencie i
> tę wspaniałą miękkość mu towarzyszącą.

> Już nie swoim nickiem zaczynasz się podpisywać?

Nie chcesz pożyczyć to nie. Mam swój pod separatorem.

michał

215. Data: 2009-04-28 23:29:33

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> Kmiotetu Wyborczego PiS (z możliwością zamiany na głos
> poparcia: http://www.pis.org.pl/poparcie.php)

A jak tak, to bez kozery powiem 1% :>

--
Pozdrawiam - Aicha

216. Data: 2009-04-29 05:47:11

Od: "ms" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A, skoro o to chodzi, to kto wie, rahimso vel
> k...@n...test.onet.pl vel g...@p...fm   :-)
> Być może niedługo będę mogła bardziej konkretnie nawiązać do naszej tu
> miłej korespondencji, a póki co, na podstawie posiadanych już
> informacji, zawiedzionam, że się imiona nie zgadzają... A tego
> uczciwego i niepijącego pracownika już macie? Mogę kogoś polecić. Może
> zadzwonię? - w ogłoszeniu podano nawet telefon :-)

Dzwoń śmiało, Mój Drogi Watsonie.
ms, (miło, że znów konwersujemy, niedługo trwało Pani milczenie)

217. Data: 2009-04-29 05:54:25

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> ..w dodatku piszącą z pracy, na koszt małego pracodawcy
> w podkrakowskiej wiosce.

ROTFL! Szpieg z Krainy Deszczowców :DDD

--
Pozdrawiam - Aicha

218. Data: 2009-04-29 06:12:42

Od: "ms" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ROTFL! Szpieg z Krainy Deszczowców :DDD

A któż to widział tak paskudnie rotflować z wysiłków wywiadowczych. Znój i trud
należy docenić, a nie zaśmiewać się tu od rana.
ms

219. Data: 2009-04-29 06:24:48

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ms" napisał:

> A któż to widział tak paskudnie rotflować z wysiłków
> wywiadowczych. Znój i trud należy docenić, a nie
> zaśmiewać się tu od rana.

Tak jest! Niniejszym składam samokrytykę i posypuję głowę okruszkami
(palmy jako koniunkturalistka w fazie anty nie posiadam na stanie).
Wróble, przybywajcie!

--
Pozdrawiam - Aicha (nieudany strach)

220. Data: 2009-04-29 06:56:46

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie jadrys <C...@o...pl> tak oto plecie:

> Ale czemu nie możesz odpowiedzieć? Twojego osłabienia wina to czy
> trenerskiego?
>
> Qra, sama ciekawa, bo ciemna masa

Oczywiście że trenerskiego..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Z PSPolityka
1%
Dla fanow gier online:
Ostatnio...
Na 3 "leci" Deep Purple - Smoke On The Water