Pozdrawiam...

271. Data: 2009-04-29 14:27:01

Temat: Re: Pozdrawiam...
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Ale tylko pod warunkiem, że masz w kalkulatorze wingrozę.

Nie, mam w wingrozie kalkulator - nie wiem, czy to robi jakąś różnicę.
Tymi klawiaturowymi cyferkami nie lubię klepać, a na monitorze się
fajnie myszą klika :)

--
Pozdrawiam - Aicha

272. Data: 2009-04-29 14:32:19

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Ha! Ja też mam coś 137. Tylko jakoś nie mogę sobie przypomnieć co.

Cholesterol?
Ciśnienie skurczowe?
Cukier?
(wszystko na C ;))

--
Pozdrawiam - Aicha

273. Data: 2009-04-29 14:35:57

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja>

> Cholesterol?
> Ciśnienie skurczowe?
> Cukier?
> (wszystko na C ;))

Ciężar? Też na Cy. <boje się> :)

Saulo

274. Data: 2009-04-29 14:45:03

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Z wami czyli z kim? Mnie jest tylko 1 sztuka, wbrew insynuacjom
> wichrzycieli.

No z wami, mam na myśli większość grupowiczów..

> A, to dodawanie trzeba rozumieć, żeby je wykonać? No proszę, czego to
> się człowiek na starość dowiaduje (ja w czasie kalkulowania mam mózg
> zajęty czym innym, żeby mocy przerobowych nie marnować).

Każdy nie myślący samodzielnie tak mówi..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

275. Data: 2009-04-29 14:47:53

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Ha! Ja też mam coś 137. Tylko jakoś nie mogę sobie przypomnieć co.
>
> Qra

Obwód w talii. :-D

276. Data: 2009-04-29 15:12:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Apr 2009 15:28:00 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Ha! Ja też mam coś 137. Tylko jakoś nie mogę sobie przypomnieć co.
>
> Qra

Rozpiętość.
--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

277. Data: 2009-04-29 15:20:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Apr 2009 16:47:53 +0200, jadrys napisał(a):

> Obwód w talii. :-D

Wg mnie to rozpiętość... nóg ;-PPP

278. Data: 2009-04-29 16:31:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Na pewno tam?

Ja do poszewek pieniędzy nie chowam. :-D

Ewa

279. Data: 2009-04-29 16:38:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Apr 2009 18:31:55 +0200, medea napisał(a):

> Ja do poszewek pieniędzy nie chowam. :-D
>
> Ewa

A to chodziło o pieniądze???
;-PPP

280. Data: 2009-04-29 17:12:57

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm>

> Ja do poszewek pieniędzy nie chowam. :-D

Jeszcze nie wiesz, z czym wyłącznie się Ikselce kieszeń kojarzy? I
wypełnianie? :)

Saulo

Z PSPolityka
1%
Dla fanow gier online:
Ostatnio...
Na 3 "leci" Deep Purple - Smoke On The Water