Pozdrowienia dla wszystkich

1. Data: 2002-04-18 15:42:47

Temat: Pozdrowienia dla wszystkich
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyglądam się grupie od tygodnia i musze powiedzieć, że panuje tu miła
atmosfera. Aż żyć się chce.
Mało że można coś ciekawe ściągnąć to i nieco poplotkować.
A ja jestem bardzo zdegustowana, bo zaangażowałam się również na chwilę w
grupie związanej z moim zawodem. No chciałam być miła. I z miejsca 3 osoby
mnie usadziły, bo źle redaguję wiadomości (w mało przyjemny sposób). No cóż,
skoro źle...
Wobec tego zawodem będę sie zajmować w pracy.
No i biorę się za skanowanie gazetek.
I dzierganie. Przynajmniej nikt mi nie powie, że to robię źle.

Pozdrawiam wszystkie i cieszę się że ta grupa istnieje.

1. Data: 2002-04-18 15:46:50

Temat: Re: Pozdrowienia dla wszystkich
Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa" <e...@p...onet.pl> :

> [...]
> chwilę w grupie związanej z moim zawodem. No chciałam być miła. I z
> miejsca 3 osoby mnie usadziły, bo źle redaguję wiadomości (w mało

Dobra, uwaga, tu wyjdzie moja podla natura ;) Prawde powiedziawszy mam to
samo wiele razy zrobic ochote tutaj na tej grupce, chociaz niekoniecznie w
malo przyjemny sposob, ale ochote niestety mam :) Sila sie powstrzymuje
jakos co prawda, ale moze kiedys w wolnej chwili dopisze to do tej stronki
o serwerku ;)

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-04-18 16:52:17

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monga <m...@n...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@2...180.128
.20...

> [...]
> jakos co prawda, ale moze kiedys w wolnej chwili dopisze to do tej stronki

Nie powstrzymuj sie, powiedz co robimy zle, chetnie sie nauczymy
(przynajmniej ja) i nawet mozesz sprobowac w nieprzyjemny sposob:) , bo nie
wybrazam sobie Ciebie niegrzecznej:)
Elzbieta
PS. Tego posta staralam sie wg prawidel (jakie znam) wyslac

1. Data: 2002-04-18 18:32:59

Od: Michal Wronka <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I dzierganie. Przynajmniej nikt mi nie powie, że to robię źle.
>
> Pozdrawiam wszystkie i cieszę się że ta grupa istnieje.

Ano witamy witamy. Ja co prawda jestem tu od 2 tygodni. Atmosfera super,
nikt nikogo za przeproszeniem nie jeb.... a do tego nawet samca mozna
spotkac :)))
Dodam ze nizej podpisany jest gosciem honorowym i Pierwsza Polska
Oficjalna
Ofiara Hafciarstwa (w skrocie P.P.O.O.H.) a do tego szczesliwym
małżonkiem
kontrollera finansowego o zainteresowaniu pt. haftu haftu :)

BTW dziewczyny, zawsze robotki reczne kojarzyly mi sie :
a) nieprzyzwoicie
b) ze starszymi babciami

Pytanko ile z was jest pracujacymi zawodowo, "normalnymi" babami, nie
gospodyniami
domowymi ?

--
Michal Wronka

--+
Dyckerhoff Beton Polska
50-304 Wroclaw ul. Rychtalska 20
--+

Tel. +48 71 3473752, Kom. +48 605 221083
VIDEO-ISDN: +48 71 3224099, VIDEO-IP: 62.89.68.84
email: w...@d...pl

1. Data: 2002-04-18 19:53:24

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanko ile z was jest pracujacymi zawodowo, "normalnymi" babami, nie
> gospodyniami
> domowymi

Oświadczam, że:
1. Pracuję zawodowo i to dużo
2. Mam normalny dom, męża, dziecko i psa
3. Do emerytury mam baaaaardzo daaaaleko
3. Kocham "krzyżyki" !

Kayra

1. Data: 2002-04-18 19:57:30

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-04-18 20:36:55

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Michal Wronka <w...@d...pl> :

> [...]
> a) nieprzyzwoicie
> b) ze starszymi babciami
>
> Pytanko ile z was jest pracujacymi zawodowo, "normalnymi" babami, nie

No ja osobiscie pracuje zawodowo jako informatyk, wlasnie koncze studia jak
dobrze pojdzie, i pochlonely mnie robotki reczne bez reszty ;)

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-04-18 20:39:17

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Elzbieta" <t...@w...pl> :

> Nie powstrzymuj sie, powiedz co robimy zle, chetnie sie nauczymy
> (przynajmniej ja) i nawet mozesz sprobowac w nieprzyjemny sposob:) ,
> bo nie wybrazam sobie Ciebie niegrzecznej:)

No to moze kiedys napisze ;)) Chociaz nie kazdy moze byc tak chetny do
krytyki i zmiany nawykow :)

> Elzbieta
> PS. Tego posta staralam sie wg prawidel (jakie znam) wyslac

No i w zasadzie nie mam mu nic do zarzucenia :) Przydalby sie ewentualnie
odstep pomiedzy trescia postu a podpisem, i pomiedzy podpisem a PS, dla
lepszej czytelnosci :) Ale ogolnie gdyby wszyscy pisali na grupke tak jak
Ty Elu, to nie napisalabym poprzedniego posta :))

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-04-18 20:45:07

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elzbieta wystukała w wiadomości <a9mtpk$hia$1@news.tpi.pl>:

> Użytkownik Monga <m...@n...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:X...@2...180.128
.20...

> [...]
> wybrazam sobie Ciebie niegrzecznej:)
> Elzbieta
> PS. Tego posta staralam sie wg prawidel (jakie znam) wyslac

_Prawie_ Ci się udało ;)

W pierwszej linijce cytatu z Mongi wycięłaś znaczniki cytatu (ja wstawiłam je na
miejsce) :) Poza tym OK.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2002-04-18 20:57:20

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jo'Asia <J...@r...art.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a...@s...hell.pl...
> _Prawie_ Ci się udało ;)
>
> W pierwszej linijce cytatu z Mongi wycięłaś znaczniki cytatu (ja wstawiłam
je na
> miejsce) :) Poza tym OK.

Az wrocilam do archiwum, zeby sprawdzic:), z natury jestem niewierna:) i
rzeczywiscie, slowa z pierwszej linijki byly ostatnimi w wierszu, w ktorym
wycielam poczatek:) Dzieki:)

Elzbieta

Wrzucilam na serwer
Wrzuciłam...