Pozdrowienia dla wszystkich...

1. Data: 2007-08-07 22:43:35

Temat: Pozdrowienia dla wszystkich...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

..."przyglądających się" rozwojowi sytuacji... ;)))

2. Data: 2007-08-08 05:40:10

Temat: Re: Pozdrowienia dla wszystkich...
Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl>

> ..."przyglądających się" rozwojowi sytuacji... ;)))
/author: Sky /

Chodzi oczywiście o rozwój po równi pochyłej o nazwie degrengolada:
prosto w dół - a szczytem i celem tego ewolucyjnego procesu jest
degeneracja umysłowa, mentalna, werbalna - sformalizowana znaczkami
nowomowy, której już nikt nie potrafi przetłumaczyć na 'język ludzki', bowiem:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
formalizm z założenia nie posiadający desygnatów
- z założenia nie zawiera żadnej treści.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jak więc wygląda sytuacja "na dzień przed krokiem w otchłań bez dna"?
Sytuacja wygląda bardzo ciekawie.
Tak. :-)
Nad przepaścią stoją wszelkiej maści (cyc!) fanatycy, theoretycy, religianci,
socjopaci, socjomani, kosiarze mózgów, obłąkańcy, nawiedzeni, dualiści,
obłudnicy, dwulicowcy, ufni acz naiwni, maUpy (ubrane szympansy)
- a nad nimi rozciąga się LINA o nazwie 'WIEDZA uzasadniona prawdziwością'.
Te indywidua, które "wiedzą, że nic nie wiedzą" - nie potrafią uchwycić się liny
i spadają w otchłań MROKU jak "zeszłoroczny śnieg", a przecież ...
a przecież?
a przecież aby uchronić się przed nieuchronnym wystarczy zrozumieć słowo:
PRAKTYKA
Czymże jest PRAKTYKA: nauki przyrodnicze, nauki stosowane, sztuka piękna?
Dla skazanych z własnej woli na wieczny MROK - słowo PRAKTYKA
tak jak każde inne słowo - JEST NICZYM. :-)
PS. czy aby na pewno JA śpiewam swą pieśń "sobie a Muzom" ? ;D

AGEOMETRETOS MEDEIS EISITO

Edward Robak*
Uwaga: kopia na pl-sci-matematyka
~>°<~

3. Data: 2007-08-08 06:52:02

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od zawsze masz problemy
z zaakceptowaniem entropii... ;)

4. Data: 2007-08-08 07:18:40

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl>
> "ksRobak" <r...@g...pl>

> Od zawsze masz problemy
> z zaakceptowaniem entropii... ;)

/author: Sky /

W pańskim mózgu panie Sky uroiło się coś, co ma problemy
z zaakceptowaniem entropii, a Pan poczuwasz się by własne memy
demagogicznie strofować.
Jak wygląda sytuacja na linii Sky -------- Robakks?
Ano tak wygląda, jak widać:
Sky wymyślił sobie Robakksa, ktory ma problemy z zaakceptowaniem entropii
i wydaje mu się, że skoro wymyślony Robakks ma problemy z zaakceptowaniem
entropii to rzeczywisty Robakks także musi mieć - bo jakżeby inaczej. Co nie? :)
rada:
zrób Pan krok do przodu panie/pani Sky - MROK czeka. ;D

5. Data: 2007-08-08 11:02:42

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> ..."przyglądających się" rozwojowi sytuacji... ;)))

A coś się w ogóle rozwija?

Poprzyglądam się jeszcze trochę, a potem trzeba będzie to trochę
ożywić... ;-P

6. Data: 2007-08-08 11:10:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> A coś się w ogóle rozwija?
>
> Poprzyglądam się jeszcze trochę, a potem trzeba będzie to trochę
> ożywić... ;-P

Piwem, wina nie robię... Poprztykałem się...

7. Data: 2007-08-08 11:21:13

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Piwem, wina nie robię... Poprztykałem się...

Z winem? ;-P
Lepiej zrób, dobrze Ci radzę... Może Ci się naprawdę przydać - lubię
czerwone półwytrawne oraz dobry jabłecznik ;-)

8. Data: 2007-08-08 15:53:26

Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Aug 2007 09:18:40 +0200, ksRobak napisał(a):

> Edward Robak*

witam Pana, Panie Edwardzie, co u Pana?

--
przytule i obrzygam# 5793410
WWW.SUKINKOT.BLOX.PL

9. Data: 2007-08-08 15:54:02

Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 08 Aug 2007 13:02:42 +0200, Ikselka napisał(a):

> A coś się w ogóle rozwija?
>
> Poprzyglądam się jeszcze trochę, a potem trzeba będzie to trochę
> ożywić... ;-P

masz chujowa ksywe dlatego: wypierdalaj.

10. Data: 2007-08-08 15:54:19

Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Aug 2007 13:10:20 +0200, Panslavista napisał(a):

> Piwem, wina nie robię... Poprztykałem się...

rozmawiasz z pizda co ma chuja ksywe wiec: wypierdalaj

--
przytule i obrzygam# 5793410
WWW.SUKINKOT.BLOX.PL

World contact video