Pozdrowienia z Bobowej!

1. Data: 2003-10-05 16:48:09

Temat: Pozdrowienia z Bobowej!
Od: "EB, Zosia" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pełne wrażeń po obejrzeniu cudeniek klockowych, mistrzostwa zaproszonych na
festiwal koronczarek i koronkarzy z Polski i zagranicy, ogłuszone wręcz
możliwościami wykorzystania koronki klockowej - pozdrawiamy z Bobowej tuż po
zakończeniu festiwalu i wracamy do domu i klocków..:)))) Ela i Zosia

1. Data: 2003-10-05 17:15:51

Temat: Re: Pozdrowienia z Bobowej!
Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EB, Zosia" <m...@W...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3dd0.0000159e.3f804b48@newsgate.onet.pl...
> [...]
po
> zakończeniu festiwalu i wracamy do domu i klocków..:)))) Ela i Zosia

My tez tam bylysmy!!! :))))))) I poznalysmy ekipe poznanska!
Kayra i Anka (asik)
--
^ ^ # Nie mam czasu, głaszczę kota.#
>* *< a...@s...net.pl
( )_____/ www.solutions.net.pl/~asik
" "

1. Data: 2003-10-05 17:34:32

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asik (A. Sikora)" <a...@s...net.pl> napisał w wiadomości
> My tez tam bylysmy!!! :))))))) I poznalysmy ekipe poznanska!
> Kayra i Anka (asik)

I nawet do domu już dotarłam, ale za koronki klockowe i tak się nie zabieram
;-)))
Za to zaraz zassam fotki z "syfraka" i może jaką stronkę sklecę.
A co, niech żałują Ci, co nie byli ;-)))

Krysia ( Gliwice )

1. Data: 2003-10-06 05:51:46

Od: "Zosia" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No ja też własnie dotarłam po całej nocy w pociągu, oczywiscie kładąc torbę
jednocześnie włączałam komputer, a za 5 minut idę do pracy oddawać się
rozkoszom statystyki - tak dla odreagowania ;-) super było się z Wami spotkać
akurat tam i do następnego razu :))

1. Data: 2003-10-06 13:13:24

Od: "Anna B. " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cwaniary -szczęściary, pokażecie łaskawie jakieś zdjęcia....

Zielona z zazdrości
Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)
"Chleb, którym się dzielisz, lepiej smakuje" P.Bosmans
http://www.maitri.gdansk.opoka.org.pl/

1. Data: 2003-10-08 05:31:48

Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna B. " <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> Cwaniary -szczęściary, pokażecie łaskawie jakieś zdjęcia....

http://www.koronki.art.pl/bobowa2003/

mnie niestety zmozyla grypa, ale Kaila byla i zdjecia zrobila - vide
powyzszy link,

pozdrowionka przesyla ilonka

[xxx]linki
OT: ozdoby jesienne