[Poznan] Chirurg szczekowy - pomocy

1. Data: 2005-10-27 17:58:58

Temat: [Poznan] Chirurg szczekowy - pomocy
Od: "Cillit Bang" <c...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Szukam w Poznaniu chirurga szczekowego. Niestety, jesli chodzi o Centrum
Klinik Stomatologicznych w tym nowym, eleganckim budynku, to przyjmuja
zapisy dopiero na przyszly rok kalendarzowy ;/ A moja sprawa, ze wzgledu na
wykonywany zawod [prezenter radiowy] jest dosc pilna.
Wybralem sie dzisiaj do szpitala na Przybyszewskiego, na chirurgie
twarzowo-szczekowa. Niestety moje doswiadczenia z pania doktor [ktorej
nazwiska nawet, niestety, nie znam - wieeelka szkoda] nie byly najlepsze -
kobieta myslami krazyla nie wiadomo gdzie, bez przerwy rozmawiala ze swoja
asystentka o jakichs bzdurach [przewaznie obgadywala (wspol)pracownikow ze
szpitala albo rozmawiala o facetach - mloda jakas, na oko max 35 lat], bez
przerwy odbierala telefony, kazala mi isc zrobic zdjecia rentgenowskie,
ktore owszem, obejrzala, ale w miedzyczasie odbierajac z 3 telefony i
obgadujac doslownie czterech wspolpracownikow. Wpis do karty byl przerywany
podobnymi zdarzeniami - smiem wiec twierdzic, ze nie skupila sie na swojej
robocie, tym bardziej, ze podczas jednej z rozmow rzucila w sluchawke
"Dzisiaj odrabiam dlugie weekendy i mam od cholery ludzi i musze sie z nimi
przez najblizsze kilkanascie minut wyrobic". Oczywiscie nic nie stwierdzila;
na domiar zlego pod koniec rzucila mi tekstem [tu wierny cytat] "Zdjecia
rentgenowskie moze Pan sobie oprawic w ramke, ale w sumie to niech pan je
wypieprzy do kibla". ;/
Wyszedlem stamtad lekko zazenowany, dlatego pytam - czy ktos zna w Poznaniu
*dobrego* chirurga szczekowego, najlepiej na NFZ - ale pal to szesc, niech
bedzie i prywatnie, byleby tylko przylozyl sie do tej swojej roboty i
powiedzial mi, co jest nie tak. Bo "niczego nie stwierdzono", a mnie
wyraznie boli, i czuje mocno, ze cos jest nie tak :(
Bede wdzieczny za wszelka pomoc.

--
pozdrawiam,
Cillit BANG

2. Data: 2005-10-27 20:42:24

Temat: Re: [Poznan] Chirurg szczekowy - pomocy
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 27 Oct 2005 19:58:58 +0200, *Cillit Bang*
<news:4361155a$1@news.home.net.pl> napisał(a):

> [...]

> powiedzial mi, co jest nie tak. Bo "niczego nie stwierdzono", a mnie
> wyraznie boli, i czuje mocno, ze cos jest nie tak :(

Jest NFZ Rzecznikd/s Pacjentów. Napisz tam jak najszybciej (ja kiedyś maila
napisałam i na drugi dzień dostałam odpowiedź), to się zainteresują tą
kliniką.
Jak wyrwali Ci zęba (nie napisałeś), to napewno coś zostawili, albo
zainfekowali. Jedź z tym zdjęciem na ostry dyżur chirurgi szczękowej.

--
Kaja

3. Data: 2005-10-27 21:01:12

Od: "Cillit Bang" <c...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

> Jest NFZ Rzecznikd/s Pacjentów. Napisz tam jak najszybciej (ja kiedyś
> maila
> napisałam i na drugi dzień dostałam odpowiedź), to się zainteresują tą
> kliniką.

Okej, napisze - tylko gdzie mozna e-maila do tego kogos znalezc?

> Jak wyrwali Ci zęba (nie napisałeś), to napewno coś zostawili, albo
> zainfekowali.

Nie nie, zostalem troche pobity - konkretnie dostalem w okolice luku
jarzmowego. Mialo to miejsce w czerwcu tego roku, bylem z tym u mojego
dentysty, a ten powiedzial ze "mam stluczony luk jarzmowy i to za kilka dni
minie". I faktycznie, minelo, ale od mniej wiecej dwoch tygodni z kawalkiem
wrocilo, mam uczucie mrowienia/odretwienia, i do tego wyraznie po prawej
stronie cos przeskakuje mi przy ruchu zuchwa z prawej strony na lewa [w
przypadku ruchu z lewej strony na prawa po lewej stronie nic nie skacze].
Podobnie sprawa sie ma przy szerokim otwieraniu ust. Podejrzewam ze to
sprawa jakichs miesni moze...? Choc lekarzem nie jestem i to sa tylko moje,
absolutnie laickie, domniemania... :/

> Jedź z tym zdjęciem na ostry dyżur chirurgi szczękowej.

Orientujesz sie moze, gdzie w Poznaniu znajduje sie taki ostry dyzur...?

--
pozdrawiam,
Cillit BANG

4. Data: 2005-10-27 23:58:26

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 27 Oct 2005 23:01:12 +0200, *Cillit Bang*
<news:4361400f$1@news.home.net.pl> napisał(a):

> Okej, napisze - tylko gdzie mozna e-maila do tego kogos znalezc?

o...@n...pl

b.sosnicka@nfz.gov.pl>
Pisz na ten. Tylko maila napisz do Pani...
( zajrzyj Na stronę NFZ, MIn.Zdrowia i zobacz kto tam jest, bo nie chce mi
się szukać) Od tej pani Sośnickiej dostałam odpowiedź ( i sprawę potem łatwo
załatwiłam. Gdzieś chcieli coś za pieniądze, ja twierdzilam, że mi się
należy na NFZ.Widocznie ta Pani rzecznik, albo ktoś z Min.Zdr. zwrócił im
uwagę, może wysłali kogoś, nie wiem, ale wyszło na to co mi sie należało)
Co dziwne...niedługo potem poznikały na stronach NFZ i Min.Zdr.adresy
e-mailowe do wszystkich bonzów.

Jak maile nie działają to wyślij pismo listem poleconym.

> [...]
> sprawa jakichs miesni moze...? Choc lekarzem nie jestem i to sa tylko moje,

Gdybyś mieszkał w Warszawie, to jeśli jesteś ubezpieczony pewnie od razu
byłbyś przyjęty na oddział - w szpitalu przy ul. Szaserów. Być może
potrzebna jest operacja. Jest też w tym szpitalu przychodnia (chirurgia
szczękowa) z najlepszymi fachowcami w Warszawie!

> Orientujesz sie moze, gdzie w Poznaniu znajduje sie taki ostry dyzur...?

Gdzie Ty żyjesz? Telefonu nie masz, gazet nie czytasz, internetu nie masz?
Nie wiem gdzie jest w Poznaniu :-(

--
Kaja

5. Data: 2005-10-31 22:15:27

Od: andrzej <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cillit Bang wrote:
> Witam,

Wg Lema leniwosc to objaw inteligemcji ; zgadzam sie

sa google

wylesz sie :
http://www.nfz-poznan.pl/page.php/0/0/show/1605
ogloszenia w glosie wilk.
zapytaj chorych w poczekalni itd ;)

zachowanie lekarki bylo naganne - DOSLOWNIE

Udaj sie do poradni i zarzadaj wydania kopii kartoteki
MUSZA ci dac placisz zza ksero ;

Opisz dokladnie sytuacje o wyslij lstem poleconym z potwierdzeniem
odbioru ( koniecznie ):

1. Dyrekcja szpitala
2 . Okręgowy Rzecznik Odpowiedzialno?ci Zawodowej Wielkopolskiej Izby
Lekarskiej

http://www.wil.org.pl/index.html

>rozpatruje wnioski oraz skargi dotyczšce naruszenia przez lekarzy
Kodeksu Etyki oraz ____ sumienno?ci___ w wykonywaniu zawodu. W tym celu
prowadzi postępowania wyja?niajšce i przygotowawcze, które (je?li nie
zakończy umorzeniem) kieruje do Sšdu Lekarskiego

3. http://www.nfz-poznan.pl/page.php/0/0/show/1641

4 . Prasa,radio,telewizja ;))

W listach podaj do kogo jeszcze je kierujesz

Np Do dyrekcji szpitala
do xxxxx
do yyyy

Jak chcesz to

do redakcji superexpres ...
do Sz.P. Urbana ;-)

Białe i czerwone krwinki w moczu 10 latka
Jak zachorować by nie iść do szko.ły
mam depresje.. ;( przez niby blahy problem ;(
Mokre włosy...
orzeczenie lekarskie ?