[Poznan] kurs frywolitek

1. Data: 2002-10-07 11:14:24

Temat: [Poznan] kurs frywolitek
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
W soboteniej GW byla wzmianka o kursie. Pelniejsza informacja pod adresem:
http://www1.gazeta.pl/poznan/1,36037,1050505.html

Mam nadzieje, ze sie ucieszycie :))

Valentine
Poznan, Debiec

1. Data: 2002-10-07 11:28:12

Temat: Re: [Poznan] kurs frywolitek
Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 7 Oct 2002 13:14:24 +0200, "Dorota Orzeszak"
<s...@a...com.pl> wrote:

>Witam,
>W soboteniej GW byla wzmianka o kursie. Pelniejsza informacja pod adresem:
>http://www1.gazeta.pl/poznan/1,36037,1050505.html
>
>Mam nadzieje, ze sie ucieszycie :))

Niesprawiedliwe, że w Poznaniu :-(
Ale z drugiej strony: Pani Instruktorka mówi, że serwetkę o
średnicy 10 cm robi tydzień, po 8 godz. dziennie i nie patrzy w
telewizor. He, to jaką wiedzę ona zamierza przekazać?
Bo ja serwetkę o śr.40 cm zrobiłam w niecały tydzień, po 1-3
godziny wieczornie i oglądając filmy, żeby się nie zanudzić.
No, może to kwestia wzoru.
Tylko kto to za mnie wykrochmali???

Pozdrawiam,
Anula :-)

wystawa
WWW grupy - grupowiczki, pasmanterie, itd.
Hobby Studio
maszyna dziewiarska
łapacze snów