Poznań - spotkanie :-)

1. Data: 2003-11-03 18:00:30

Temat: Poznań - spotkanie :-)
Od: "annaweronika" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poznanianki (i nie tylko),
może by tak małe spotkanko? Na pewno każda z nas zdążyła coś
wydziergać/wyhaftować/wymalować/uszyć i czas sie swoimi dziełami pochwalić?

Proponuje termin 12 listopada (środa), godzina 17.00. Tylko prosze o propozycje
co do miejsca. Najlepiej, zeby nie palili i nie zdzierali za rezerwację...

pozdr
annaweronika (wczoraj wyprodukowałam 12 gwiazdek na choinkę.....)

1. Data: 2003-11-03 18:27:33

Temat: Re: Poznań - spotkanie :-)
Od: "Dorota Orzeszak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "annaweronika" <a...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
propozycje
> co do miejsca. Najlepiej, zeby nie palili i nie zdzierali za rezerwację...

Ja sie zglaszam :)))

Valentine

1. Data: 2003-11-03 19:18:08

Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

przyjdę niezawodnie :)

Ania

1. Data: 2003-11-03 21:31:27

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja niestety nie moge...
egzamin mam w piatek 14.11, a pozniej tez sporo roboty na uczelni...
ale milego spotkanka zycze
pozdrawiam
Myszka

1. Data: 2003-11-04 09:16:47

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pozdr
> annaweronika (wczoraj wyprodukowałam 12 gwiazdek na choinkę.....)

Witam
termin spotkanie mi odpowiada, co do miejsca to się dostosuję. Mam nadzieję, że
skład podstawowy będzie w całości (tym razem się nie wyłamię, bo chwilowo mogę
chodzić i trzeba to wykorzystać) :).
Jak w jeden dzień zrobić 12 gwiazdek na choinkę??
Ja 2 dni haftowałam jedną bombkę.
Pozdrawiam z pracy ( w domu czekają na mnie szydełkowe znaki zodiaku i nie
dokończona kolejna bombka)
Iwonka Elbląg/Poznań

1. Data: 2003-11-04 14:19:25

Od: Bebe1 <b...@s...man.poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Niestety ja odpadam, jestem zajęta do 19 :( A można troszkę opóźnić
godzinę?

Pozdrówka
Bebe1, Poznań (wyprodukowałam 2 śmieszne frywolitkowe stópki :) )

--
Moj prawdziwy adres to bushyk malpa man kropka poznan kropka pl

"In the cookie of life friends are the chocolate chips" :)

1. Data: 2003-11-04 14:38:04

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Orzeszak" <d...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bo66s2$r7o$1@news.onet.pl...
> propozycje
rezerwację...

Ja niestety nie będę mogła.:-( Nie będę miała z kim młodego zostawić.
Bardzo mi przykro, ale życzę udanego spotkania.
Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2003-11-04 15:39:07

Od: Mirka Stobienia <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-11-03 19:00, annaweronika:

> [...]
>
>pozdr
>annaweronika (wczoraj wyprodukowałam 12 gwiazdek na choinkę.....)

Nie na 100%, ale może też wpadnę.

Miruśka

--
Poznań
GG: 1830698, ICQ: 147879346, o2: sweet-pea

"Człowiek w żaden sposób nie może wyglądać godnie, kiedy sunie przez
powietrze na sprzęcie gospodarstwa domowego."
Terry Pratchett /Równoumagicznienie/

1. Data: 2003-11-04 15:48:57

Od: "annaweronika" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to może przełożymy spotkanie na godzinę 18.00?????
Z Dorotka wybrałyśmy Gołębnik, na ul. Gołębiej. Zarezerwują nam bez
problemu.....

pozdr
annaweronika

P. S. iwonka - wysłałam Tobie 2 maile, na puchaczka5 na wirtualnej i drugi na
tlen. Nie wiem czy doszły...

1. Data: 2003-11-04 16:00:27

Od: Bebe1 <b...@s...man.poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

annaweronika napisał(a):

> No to może przełożymy spotkanie na godzinę 18.00?????

o, to ja bym była po 19 :)

> Z Dorotka wybrałyśmy Gołębnik, na ul. Gołębiej. Zarezerwują nam bez
> problemu.....

Super, bardzo lubię tę kafejkę :)
Do zobaczenia
Bebe1, Poznań

--
Moj prawdziwy adres to bushyk malpa man kropka poznan kropka pl

"In the cookie of life friends are the chocolate chips" :)

a może ktoś widział wzory Muminków?
(druty) schematy-sweterki damskie
Egipt prosBA
[xxx] misie ale bez schematów:(