Poznan - spotkanie - konkrety :)

1. Data: 2006-05-08 08:13:31

Temat: Poznan - spotkanie - konkrety :)
Od: Goha <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Witam po wakacjach ;)
Przypominam, ze ustalilysmy termin spotkania na 11.05 czyli najblizszy
czwartek. Godzina 18 jak ostatnio.
Tylko tradycyjny problem gdzie :)- Atmosfera czy jakies nowosci?
Prosze o potwierdzenie obecnosci, zeby znowu nie bylo problemu ze stolikiem.
Buziaczki :)
--
Myszka + Bartek (14.09.2004) + Nynek (~11.08.2006)

2. Data: 2006-05-11 08:15:46

Temat: Re: Poznan - spotkanie - konkrety :)
Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goha" <W...@o...pl> napisał w wiadomości
> Prosze o potwierdzenie obecnosci, zeby znowu nie bylo problemu ze
stolikiem.
Na razie na liście jest 5 osób:
Gosia, Dorotka, Ewa, Asia i ja. (Gosia potwierdź proszę, bo nie wiem czy
kogoś nie pominęłam).
O godzinie 12.30 bedę dzwonić do Atmosfery i rezerwować stolik. Jak wiecie
teraz na dole wstawili fotele, więc jest problem z dosiadaniem się do
stolika, w związku z tym prosiłabym pozostałe chętne ososby o dopisanie się
do listy. Nie będziemy wtedy musiały siedzieć jedna na drugiej:)
Pozdrawiam
agpat

3. Data: 2006-05-11 08:31:20

Od: Goha <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

agpat napisał(a):
.
> Na razie na liście jest 5 osób:
> Gosia, Dorotka, Ewa, Asia i ja. (Gosia potwierdź proszę, bo nie wiem czy
> kogoś nie pominęłam).
z tego co ja wiem to sie zgadza :)
mysle, ze Annaweronika tez nie zawiedzie - wiec na 6 osob to swobodnie
mozna rezerwowac :)

--
Myszka + Bartek (14.09.04) + Nynek (~11.08.2006)

4. Data: 2006-05-11 10:52:02

Od: "Michalina " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Niestety nie będę mogła do Was dziś dojść. Dopiero co wróciłam z wyjazdu i
okazało się, że dziś moja matka chrzesna przyjechała z Francji, więc muszę
iść na obiad do rodziców. Także sorry - next time.

Bawcie się dobrze.

Pozdrawiam
Michalina

5. Data: 2006-05-11 11:10:36

Temat: Re: Poznan - spotkanie - Zdjęcia !!!
Od: "karmelek" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko pokażcie się koniecznie w sieci, ok?
robótki tyż ;o)

całusy
karmelek

6. Data: 2006-05-11 12:06:19

Od: Goha <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

karmelek napisał(a):

> robótki tyż ;o)
no z tym to ostatnio gorzej... ;)
tysiace innych spraw omawiamy za to - mieszkania, dzieci, egzaminy ;)
a Ty jak bedziesz w Poznaniu daj znac - zrobimy specjalne spotkanie
dedykowane :)

--
Myszka + Bartek (14.09.04) + Nynek (~11.08.2006)

7. Data: 2006-05-11 13:30:25

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwaga zmiana planów!!!
Ze względu na to, że kompletnie nie udało mi się dodzwonić do Atmosfery, w
kawiarni nikt nie odbiera a szefowa ma wyłączoną komórkę :( zadzwoniłam do
Cafe Czekolada i umówiłam nas na 18-tą. W ogródku.
Dla niezorientowanych podaję dokładny adres:
Cafe Czekolada
ul. Żydowska 29
godzina bez zmian 18.00
Jeszcze obdzwonię wszystkich, którzy się zgłosili, ale mam problem z Asią
Dymek nie mam do niej żadnego telefonu. Asiu jeśli uda Ci się przeczytać
tego posta to daj znać, proszę.
agpat

szukam - pomóżcie
Za DarmoTwojo wirtualny prywatny pokoj konferencyjny
www.5117buy.com/bbs/
szydelko pytanie
XXX Nowe schematy Anchor