Pozycje motywujace do zycia

1. Data: 2004-03-05 14:24:28

Temat: Pozycje motywujace do zycia
Od: "Depresja" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Szukam ksiazek /filmow / (auto)biografii osob, ktore mialy duzo i byly
szczesliw, nastepnie to stracily, i gdy nikt im juz nie dawal szansy one sie
podniosy i wbrew szystkiemu i wszystkim zaczely od nowa budowac swoje
szczescie.

Jezeli ktos zna jakies tytuly, to bylbym bardzo wdzieczny za ich podanie

Pozdrawiam!

1. Data: 2004-03-05 14:32:08

Temat: Re: Pozycje motywujace do zycia
Od: "Arystokrates" <columbineNOSPAM@.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Depresja <d...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c2a2pv$nqo$...@n...onet.pl...
: Witam!
:
[...]

Moze jakas biografia Jaruzelskiego? ;))))))))))

1. Data: 2004-03-05 14:32:49

Od: "Depresja" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arystokrates" <columbineNOSPAM@.o2.pl> napisał w wiadomości

> Moze jakas biografia Jaruzelskiego? ;))))))))))

Drogi Arystokratesie, t\roche powagi.
Mnie naprawde zalezy na odpowiedzi :0)))

Pozdrawiam!

1. Data: 2004-03-05 14:40:13

Od: "fen" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Depresja" <d...@o...pl> napisał w źródłowej wiadomości
> [...]
> szczescie.
>
> Jezeli ktos zna jakies tytuly, to bylbym bardzo wdzieczny za ich podanie

za przeproszeniem pierwsze lepsze romansidło - dowolny Harlekin w kiosku
Ruch za około chyba 5-10 zł. Mówię poważnie.
Z filmów: - Jonny, Podążaj w stronę światła itd...

1. Data: 2004-03-05 15:35:33

Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

sie
> podniosy i wbrew szystkiemu i wszystkim zaczely od nowa budowac swoje

Np biografia Anny Dymnej.

Joanna

1. Data: 2004-03-05 16:07:04

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Depresja" <d...@o...pl> napisał:

> Np biografia Anny Dymnej.
>
> Joanna

Po kolejnych nocnych aferach, a było to w czasie kręcenia scen do "Hamleta",
płakała i klęczała przed Swinarskim. Spóźnić się na próbę do Swinarskiego
było dla niej zbrodnią.

;-)

enni

1. Data: 2004-03-05 16:08:50

Od: "Arystokrates" <columbineNOSPAM@.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Depresja <d...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c2a32s$ojo$...@n...onet.pl...
: Użytkownik "Arystokrates" <columbineNOSPAM@.o2.pl> napisał w wiadomości
: news:c2a2vi$obm$1@news.onet.pl...
: >
: >
: > Moze jakas biografia Jaruzelskiego? ;))))))))))
: >
:
: Drogi Arystokratesie, t\roche powagi.
: Mnie naprawde zalezy na odpowiedzi :0)))

W porzadku, jesli pytasz o pozycje motywujace do zycia, to polecam pozycje
'na pieska' ;)

1. Data: 2004-03-05 18:58:19

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "enni" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> płakała i klęczała przed Swinarskim. Spóźnić się na próbę do Swinarskiego

Jan Kurski "Wódz"
:-))
Oczywiście o Wałęsie, a nie o Stalinie :-))

Zaczyna to się tak:

,,Ja demokratycznie, półdemokratycznie,
a nawet niedemokratycznie
buduję demokrację". Lech Wałęsa

Wielkie słowa.
Wielka demokracja.
Lubię gościa, ale wojownik taki sobie.
Co najwyżej chorągwią dowodzić powinien.
A tak, zrobili z niego Jelenia na odstrzał.
Może się podźwignie.
Pożyjemy to zobaczymy.

ett

1. Data: 2004-03-06 02:36:31

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Depresja" <d...@o...pl> wrote in message

> Drogi Arystokratesie, t\roche powagi.
> Mnie naprawde zalezy na odpowiedzi :0)))

Alez najbardziej do zycia to motywuje wlasnie smiech!

Arystek - grabula! To bylo piekne!:))))))))
Kaska

8 marca - życzenia dla tutejszych dziwczynek...
jak rozmawiac z mezczyzna? pyt do panow
poradnia dla ciezarnych w Szczecinie?
Re: Pozycje motywujace do zycia
Depresja.