Pozytywy analfabetyzmu

11. Data: 2008-04-10 12:07:27

Temat: Re: Pozytywy analfabetyzmu
Od: "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tor_pan" <o...@m...org> napisał w wiadomości
news:ftjlv7$ioe$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Wiadomo, że żadna kobieta na świecie nie złoży
> kilkuelementowej szafki na buty (do samodzielnego montażu).

Ani też nie zrobi - swego czasu najlepszej - strony antyklerykalnej w
polskim Internecie.
O której nawet Urban napisał.... i nie tylko Urban.
Za cholerę nie zrobi.

ab.

12. Data: 2008-04-10 12:49:11

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Apr 2008 07:53:43 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Tor_pan" <o...@m...org> napisał w wiadomości

> Czesto prawda.

> Czesto prawda.

Dobrze piszesz, ponieważ większość nawet nie próbowała - od tego jest mąż;
a reszta nie kupuje mebli w hipermarketach :-)
Niemniej jednak są takie, co umieją zrobić porządny stół - od A do Z, a
gdyby chciały, to i sekretarzyk w stylu empire, z tajnymi schowkami w
tylnej ściance (OCZYWIŚCIE mówię o sobie w tym momencie) :-)

> Rzadko otrzymuja poprawne wyniki - wlasnie dlatego, ze robia wg wyceny
> opakowania (szmatek, ale nie tylko). Latwo zwiesc taki system wyceny, a i
> sporo facetow olewa ten aspekt zycia (dobre szmaty).

Powiem więcej: facet, co się z upodobaniem nurza w szmatach, to baba.
--

XL wiosenna

==========================
Priv tylko na e...@o...pl

13. Data: 2008-04-10 13:05:46

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl>

> Ani też nie zrobi - swego czasu najlepszej - strony antyklerykalnej w
> polskim Internecie.
> O której nawet Urban napisał.... i nie tylko Urban.
> Za cholerę nie zrobi.

No właśnie ... też właściwie jestem tego zdania.
Dlatego zawsze uważałem Ciebie za mężczyznę w
głębokiej konspiracji.
Jesteś zbyt "waleczna" i bezkompromisowa jak na kobietę.
Choć z drugiej strony ja kobietom nie odmawiam talentów.
Jesteście świetnymi poetkami, malarkami, pedagogami czy
ekonomistami.
Jerzy J.

14. Data: 2008-04-10 15:45:58

Od: "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś zbyt "waleczna" i bezkompromisowa jak na kobietę.

Czy wiesz dlaczego antyterrości uczeni są, by w akcji najpierw strzelać do
kobiet?

ab.

15. Data: 2008-04-10 16:15:43

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl>

> Czy wiesz dlaczego antyterrości uczeni są, by w akcji najpierw strzelać do
> kobiet?

Nie znam takiej opcji nawet u barbarzyńców.
Przyszło mi właśnie do głowy, że feministki walczące
o równe prawa kobiet (słusznie zresztą) jakoś nie postulują
zatrudniania kobiet w zawodach takich jak brukarz, spawacz
walcownik blach ciężkich, operator walca drogowego i
młota pneumatycznego.
Dziwna jakaś niekonsekwencja.
Jerzy J.

16. Data: 2008-04-10 16:29:55

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Apr 2008 17:45:58 +0200, ab.666 napisał(a):

> Użytkownik "Tor_pan" <o...@m...org> napisał w wiadomości

> Czy wiesz dlaczego antyterrości uczeni są, by w akcji najpierw strzelać do
> kobiet?
>
> ab.

Bo w nas jest seks... i drapieżność, i zdrada - patrz "Być kobietą",
Majewska Alicja ;-P
--

XL wiosenna

==========================
Priv tylko na e...@o...pl

17. Data: 2008-04-10 18:11:04

Od: "pat&x" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Bo w nas jest seks... i drapieżność, i zdrada - patrz "Być kobietą",
> Majewska Alicja ;-P

<<
Życie to jest teatr -- mówisz, ciągle opowiadasz.
Życie to jest tylko kolorowa maskarada.
Wszystko to zabawa, wszystko to jest jedna gra.
Przy otwartych i zamkniętych drzwiach -- to jest gra.

Życie to nie teatr -- ja ci na to odpowiadam.
Życie to nie tylko kolorowa maskarada.
Życie jest straszniejsze i piękniejsze jeszcze jest.
Wszystko przy nim blednie, blednie nawet sama śmierć.

Ty i ja -- teatry to są dwa, ty i ja.
Ty, ty prawdziwej nie uronisz łzy.
Ty najwyżej w góre wznosisz brwi
Nawet kiedy źle ci jest, to nie jest źle,
bo ty grasz.

18. Data: 2008-04-10 18:49:21

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Apr 2008 20:11:04 +0200, pat&x napisał(a):

> Ty i ja -- teatry to są dwa, ty i ja.
> Ty, ty prawdziwej nie uronisz łzy.
> Ty najwyżej w góre wznosisz brwi
> Nawet kiedy źle ci jest, to nie jest źle,
> bo ty grasz.

Takie właśnie są kobiety. Jak przystało na bezwzględne nosicielki życia ;-)

--

XL wiosenna

==========================
Priv tylko na e...@o...pl

19. Data: 2008-04-15 23:01:42

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ZMUSZONA DO RUSZANIA GŁOWĄ
>
> Przy pomocy INSTRUKCJI OBSŁUGI pewna kobieta przez wiele godzin próbowała złożyć
nowe skomplikowane urządzenie, które ostatnio kupiła. W końcu poddała się i zostawiła
części rozłożone na kuchennym stole.
> Wyobraźcie sobie jej zaskoczenie, kiedy wróciła kilka godzin później i stwierdziła,
że urządzenie zostało złożone przez służącą i działa doskonale.
> "Jak u licha to zrobiłaś?" wykrzyknęła.
> "Cóż, psze pani, jak się nie umie czytać, to się musi ruszyć głową", padła
niewzruszona odpowiedź

Książki, podręczniki...
to owe INSTRUKCJE OBSŁUGI.
Jakże często są namiastką poznawania
realnego świata i prawdziwie samodzielnej
-podejmowanej na własny użytek- nauki życia...

nic dziwnego że -gdy pełnią rolę ściąg do
zaimplementowania w życiu- większości z nas
wybitnie utrudnjają połapanie się o co w TYM
WSZYSTKIM tak naprawdę chodzi, w dodatku
zajmując dużo miejsca w ludzkiej pamięci
wyraźnie ułatwiają samooszukiwanie się,
że już życie nie ma przed nami tajemnic.

20. Data: 2008-09-01 16:39:31

Temat: Pozytywy analfabetyzmu
Od: "Bohdan" <B...@p...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
zamiast martwić się analfabetami, rozważ w sercu swoim, że:

Ojciec jest Bogiem.
Syn jest Bogiem.
Duch Święty jest Bogiem.
Jednak nie ma trzech bogów, lecz jest jeden Bóg.

Światomość (7) Za trudne lepiej nie czytac
Problem ktorego Bog nie potrafi rozwiazac.
Kto ma rację?
Wszelka głupota ludzka gromadzi się w miastach
Definicja ?więto?ci