Praca.

1. Data: 2012-09-05 09:49:09

Temat: Praca.
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

"Integracja" szuka audytorów technicznych dostępności do realizacji
projektu "Wsparcie osób niepełnosprawnych w swobodnym dostępie do
informacji i usług zamieszczonych w Internecie II".

Z opisu stanowiska: "Audytor techniczny odpowiada za: przeprowadzanie
audytów dostępności serwisów www objętych projektem, koordynację pracy
zespołu testerów dostępności, opracowywanie raportów z badań (część
techniczna + część z wynikami testów użytkowników), doradztwo dla
audytowanych instytucji wspierające wdrożenie rekomendacji zawartych w
raportach z badań."

Podkreślam, że szczególnie ważne będą umiejętności komunikacji i
negocjacji z beneficjentami projektu w zakresie ich "konwersji" na
dostępność i świadomość dostępności.

Wg mnie warto wziąć udział w rekrutacji!

Pełny opis stanowiska i szczegóły są w pliku DOC do pobrania spod adresu:
http://goo.gl/zdGn8

--
Adam

2. Data: 2012-09-05 11:04:32

Temat: Re: Praca.
Od: "Sylwi@" <e...@d...jest.ten.swiat.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...net> napisał w
wiadomości news:op.wj5pj70zjzsohw@redaktorbs...

> "Integracja" szuka audytorów technicznych dostępności do realizacji
> projektu "Wsparcie osób niepełnosprawnych w swobodnym dostępie do
> informacji i usług zamieszczonych w Internecie II".
[...]
> Wg mnie warto wziąć udział w rekrutacji!
>
> --
> Adam

Szkoda, że to nie moja działka.
Szukam pracy jednak to jest tematyka, której nie podołam :-(

Pozdrawiam
Sylwi@

Mózgowe porażenie bez barier
A może o sporcie? .....
Oddzial warszawski firmy AKSON z Katowic - ostrzezenie!!!
... za uczciwosc.
Jednoosobowa firma i ZUS