Praca magisterska z promotorem spoza uczelni

1. Data: 2005-10-14 14:21:22

Temat: Praca magisterska z promotorem spoza uczelni
Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Gdzie szukać informacji na temat możliwości obrony pracy magisterskeij z osobą
spoza uczelni lub z innej uczelni, na innym Wydziale itp.Chodzi o osobę
promotora i recenzenta.Np Studiowało sie na historii a chcesz sie obronic na
Wydziale filozofii w zakładzie filozofii wspołczesnej.itp?Jak to załatwiać ?I
czy promotor musi byc w takim wypadku historykiem???dzięki

2. Data: 2005-10-14 21:02:56

Temat: Re: Praca magisterska z promotorem spoza uczelni
Od: "Sławomir Żaboklicki" <Z...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> załatwiać ?I
> czy promotor musi byc w takim wypadku historykiem???dzięki

Odpowiedzą Ci na to w dziekanacie. Promotora i recenzenta wyznacza
zwykle Rada Wydziału.
Pozdrawiam
SZ

3. Data: 2005-10-15 07:54:48

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Odpowiedzą Ci na to w dziekanacie. Promotora i recenzenta wyznacza
> zwykle Rada Wydziału.
Nie chodzi mi o to co mi odpowiedzą w Dziekanacie bo tam zazwyczaj mają własna
wizję studenta - taka jaka im w danym momencie pasuje i jest wydgodna.Chodzi mi
o przepisy "nadgórne" jakie mam prawo - a nie na to na co mi dziekanat pozwala-
prawa ogólnostudenckie.
dzieki
ntrust

4. Data: 2005-10-15 08:58:46

Od: "Sławomir Żaboklicki" <Z...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wydgodna.Chodzi mi
> o przepisy "nadgórne" jakie mam prawo - a nie na to na co mi dziekanat

Chcesz wymusić swoje prawa na obcym dziekanacie?
Jeśli już tak bardzo zależy Ci na oblaniu, to jest kilka
innych ciekawszych sposobów.
W przepisach jeśli już coś będzie, to w stylu:
"Dziekan/Rada Wydziału MOŻE wyrazić zgodę..."

Kolejny problem to różnice programowe. Może zajść
potrzeba zdawania egzaminów z przedmiotów, których
nie było na Twoim wydziale, a które wykładają na nowym.
Pozdrawiam
SZ

5. Data: 2005-10-16 15:54:17

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

n...@o...pl napisał(a):

> Nie chodzi mi o to co mi odpowiedzą w Dziekanacie bo tam zazwyczaj
> mają własna wizję studenta

Zacząłbym od zorientoweania się którzy wykładowcy na uczelini zajmują
się tematem który Cie interesuje i co który sobą reprezentuje - przede
wszystkim który zgodziłby sie by Twoim promotorem. Jak zainteresujesz
któregoś swoim stanem wiedzy, ten może Cię poprzeć w rozmowach z
prorektorem d/s nauki (jak sądzę; w określonej uczeli być może inny
rektor byłby najodpowiedniejszy.) Z dziekanatem rozmawiałbym, jak już
wszystko będzie uzgodnione z "górą".

Pozdr,
--
ŁK

6. Data: 2005-10-16 16:49:50

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> innych ciekawszych sposobów.
> W przepisach jeśli już coś będzie, to w stylu:
> "Dziekan/Rada Wydziału MOŻE wyrazić zgodę..."
hm - w sumie zrozumiałam ze sugerujesz mi ze powinnam to najpierw ustalac ze
swoim dziekanatem - czy mi POZWOLĄ na osobe - promotora z innej uczelni i z
innym wykształceniem.Co do uczelni na ktrej szukałabym promotora to
zachowywałabym sie jak gosc a nie jak ktos kto chce to wymusic.I mysle ze z tym
mialabym duzo mniejszy problem niz z uczelnia macierzystą - i o to mi własnie
chodzi - co moze a czego nie moze mi zabronic moja uczelnia- chodzi mi głownie o
to wkształcenie kierunkowe.

> Kolejny problem to różnice programowe. Może zajść
> potrzeba zdawania egzaminów z przedmiotów, których
> nie było na Twoim wydziale, a które wykładają na nowym.
heh, no nie sadzę zeby to było do zrobienia.
W kazdym badz razie znam przypadek osoby która studiowała socjologię a dyplom
zrobiła na politechnice na wydziale architektury - bo praca jej dotyczyła
miasta.
Niestety nie znam szczegółow załatwioania tego precedensu.
pozdr
ntrust

7. Data: 2005-10-16 16:54:02

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prorektorem d/s nauki (jak sądzę; w określonej uczeli być może inny
> rektor byłby najodpowiedniejszy.) Z dziekanatem rozmawiałbym, jak już
hmm no takie osoby to ja juz mam potencjalnie namierzone- nie chce robic dyplomu
poza uczelnia dla samego bycia oryginalną- po prostu nie widze na swojej uczelni
odpowiedniej osoby .Ale nie wiem co robic dalej z tymi schodami pt. moj
dziekanat.A trzeba to strategicznie rozegrac zeby nie spalic.
Ale o którym prorektorze mówisz bo tu wchodza w gre dwie rózne uczelnie.
Pozdrawiam
ntrust

8. Data: 2005-10-16 18:14:43

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

n...@o...pl napisał(a):

> Ale o którym prorektorze mówisz bo tu wchodza w gre dwie rózne uczelnie.

Oczywiście, o prorektorze uczelni na której chcesz pisać pracę.
Wydaje mi się, że dopiero jak ta uczelnia się na to zgodzi warto
zaczynać rozmowę ze swoją macierzysta uczelnia - w przeciwnym
wypadku narażasz się na kłopoty z napisaniem pracy w ogóle
gdziekolwiek.

ŁK

9. Data: 2005-10-16 19:36:44

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaczynać rozmowę ze swoją macierzysta uczelnia - w przeciwnym
> wypadku narażasz się na kłopoty z napisaniem pracy w ogóle
no tak domyślam się- stymze chciałabym ogólnie wiedziec czy sa jakies zasady -
bo ja nie chce nagle byc egzaminowana z czegoś z czego nie mam zielonego pojecia
- chodziłoby o sam dyplom, o moj krag tematyczny. Nie wiem też jak się to ma do
zdobytego tytułu ostatecznego bo to miałoby zwiazek pewnie z ostatecznym
wygladem, zakresem pracy.
pozdrawiam
ntrust

10. Data: 2005-10-16 20:26:02

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

no bo dyplom to dyplom a egzamin dyplomowy?

Agresja w szkole
PWSZ zarabiaja miliony!!!!!
kurs ABC Sukcesu w Gdansku
Kurs ABC Sukcesu w Gdansku
Ksiązki o biznesie elektronicznym [spam]