Praca magisterska z promotorem spoza uczelni

11. Data: 2005-10-19 09:41:48

Temat: Re: Praca magisterska z promotorem spoza uczelni
Od: "Ewa Bieniek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@o...pl napisał(a):

> no bo dyplom to dyplom a egzamin dyplomowy?

Ja tego w ogóle nie widzę. Przecież na dyplomie jest określona dziedzina, w
której uzyskało się tytuł magistra. Na ocenę na dyplomie składa się nie tylko
ocena z egzaminu dyplomowego i pracy ale też średnia z ocen w indeksie. I w
końcu w regulaminach studiów większości uczelni jest zapis, iż do egzaminu
magisterskiego może przystąpić osoba, która zdała wszyskie egzaminy i zdobyła
wszystkie zaliczenia przewidziane programem studiów. Jaki program miałby być
brany pod uwagę przy takich kombinacjach? Moim zdaniem, jeżeli ktoś
przystępuje do egzaminu magisterskiego na wydziale filozofii, to musi
wcześniej zdać wszystko, co obejmuje program filozofii. Otrzymuje też tytuł
magistra filozofii. Wydział filozofii nie ma uprawnień do nadawania tytułu
magistra historii. (posługuję się podanymi przykładami kierunków studiów)

12. Data: 2005-10-23 08:48:37

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Ja tego w ogóle nie widzę. Przecież na dyplomie jest określona dziedzina, w
> której uzyskało się tytuł magistra.
Wiesz co - szczerze mowiąc takich ludzi jak Ty własnie sie boję.Jak to sie
dzieje ze np w Daniii gdzie edukacja stoi na najwyzszym poziomie ludzie moga
sobie w ciagu całych studiów zmieniac ile raxy tylko chca kierunek studiów i
jest to traktowane łacznie i człowiek po 3 latach biologii moze sie w
zrezultacie bronic z filologii?
Moim zdaniem, jeżeli ktoś
> przystępuje do egzaminu magisterskiego na wydziale filozofii, to musi
> wcześniej zdać wszystko, co obejmuje program filozofii.
Znam wiecej niz jedną osobe która tak zrobila ale nie mam z nimi kontaktu i
jakos nie sadze zeby musieli od nowa zaliczac wszystko.
Ale grunt to trzymac sie standardów sprzed 30 lat...
Pozdrawiam
ntrust

13. Data: 2005-10-24 11:28:28

Od: "takajedna -" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@o...pl napisał(a):

> zrezultacie bronic z filologii?

Ja sama nie chciałabym mieszkać w domu projektowanym przez inżyniera po
etnologii, albo żeby leczył mnie lekarz po filologii! To chyba logiczne, że
jeżeli w ciągu 5-u lat kilkakrotnie zmienisz kierunek studiów, to w
rezultacie na niczym się nie znasz, jak należy.

14. Data: 2005-10-27 18:44:16

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeżeli w ciągu 5-u lat kilkakrotnie zmienisz kierunek studiów, to w
> rezultacie na niczym się nie znasz, jak należy.
to zapytaj sie Duńczyków na czym polega ich fenomen, inteligencja i kompetencja?
Odnosnie zawodów typu lekarz itp to sie nie wypowiadam - natomiast elastyczne
przemieszczanie sie po dziedzinach w rezulatcie kształtuje tą umiejetnosc o
która chodzi - o wieloaspektowe patrzenie na problem i dzięki temu lepsze
rozwiazania.pozdr.n.

Agresja w szkole
PWSZ zarabiaja miliony!!!!!
kurs ABC Sukcesu w Gdansku
Kurs ABC Sukcesu w Gdansku
Ksiązki o biznesie elektronicznym [spam]