Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Praca mgr Analizy wątków nt. narkotyków na forach internetowych Re: Praca mgr Analizy wątków nt. narkotyków na forach internetowych

Re: Praca mgr Analizy wątków nt. narkotyków na forach internetowych

From: Flyer <f...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Praca mgr Analizy wątków nt. narkotyków na forach internetowych
Date: Sun, 28 Mar 2010 11:06:52 +0200

In article <583324e7-2b9e-4434-86a2-b625c979b1b5
@i25g2000yqm.googlegroups.com>, i...@g...com says...

> Witam!
>
> Piszę pracę mgr na temat: "Rozprzestrzeniania się informacji na temat
> narkotyków - analiza zawartości na wybranych serwisach internetowych".

Teza: Serwisy internetowe [fora? - musisz się zdecydować] mają wpływ na
rozprzestrzenianie się informacji nt. narkotyków.

Teza alternatywna: serwisy internetowe spowodowały, że ich czytelnicy
sięgnęli po nowe narkotyki.

Badanie - odpowiednie pytania wśród czytelników serwisów [powinny mieć
również fora, żebyś ich - czytelników - poznała] albo próba losowa wśród
ludzi.

> Moja Promotor zaproponowała mi, aby spróbować zakwalifikować wątki
> pod względem etapów wyjścia z uzależnienia. Natomiast dyskusje na
> forach internetowych nie dotyczą, przecież wyjścia z uzależnienia ani
> samego problemu uzależnienia. Uczestnicy na forach dyskutują głównie
> na temat doznań, doświadczeń lub ciekawości spróbowania narkotyków.

Praca ciekawa, ale lekko utopijna [sam nie potrafię napisać swojej
utopijnej pracy licencjackiej, a w przeszłości nie potrafiłem napisać
swojej utopijnej pracy mgr ;>]. Twoja promotor zasugerowała Ci mniej
utopijny kierunek badań, w kontekście tego, co Jej powiedziałaś i co Ona
z tego zrozumiała. Znaczy musisz przedstawić swój konstrukt w taki
sposób, żeby nie wydawał się utopijny [ani Jej, ani Tobie ;>]. :).

Btw. zapewne są strony/fora dot. wychodzenia z uzależnienia.

> W związku z tym muszę sama znaleźć konstruktywny sposób analizy tych
> dyskusji.
> Będę wdzięczna za wszelkie sugestie i pomysły.

Ankieta albo jeżeli chcesz ankieto-ściemnianie. ;>

Pozdrawiam
Flyer