Praca w necie... (prosba o pomoc).

1. Data: 2001-02-28 14:49:01

Temat: Praca w necie... (prosba o pomoc).
Od: "J.K.K" <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Za rok pisze prace magisterka z 'Pracy socjalnej'. Zwiazku z tym szukam
jakiegos ciekawego i orginalnego tematu zwiazanego z internetem. Zastanawiam
sie nad szansa jaka daje internet osobom niepelnosprawnym w zatrudnieniu
(np. telework'ing). Czy bylby ewentualnie chetne osoby mogace mi
odpowiedziec na ewentualna ankiete? Najlepiej osoby niepelnosprawne ktore
pracuja dzieki sieci i w sieci. Bede tez wdzieczny za wszelkie info o
stronach WWW o zblizonej tematyce.

--
Pozdrawiam J.K.K

=============================
|| WWW: http://friko.onet.pl/wa/reguly/ ||

2. Data: 2001-02-28 16:58:08

Temat: Re: Praca w necie... (prosba o pomoc).
Od: "Bożena Kozioł" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.
Jestem osoba niewidoma z I grupa. Co prawda moze bezposrednio nie pracuje
dzieki internetowi, ale bardzo mi sie przydaje mozliwosc korzystania z
internetu.
Jesli chcesz, to mozesz skontaktowac sie z firma ECE. Firma ta poza
dystrybucja oprogramowania i sprzetu komputerowego m.in. dla srodowiska
inwalidow, glownie niewidomych, zajmuje sie czyms co nazywa sie
telemarketing. Nie jest to moze scisle zwiazane z internetem, ale moze cos
Ci podpowiedza.
Podaje Ci adres: www.ece.w.pl
no to pa!
Bozena!!!
Użytkownik J.K.K <r...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97j350$b0$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

3. Data: 2001-03-01 06:56:28

Od: "J.K.K" <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki 100-krotne...
J.K.K

4. Data: 2001-03-01 21:43:48

Od: "Krzysztof Markiewicz" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J.K.K" <r...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
Zastanawiam
> sie nad szansa jaka daje internet osobom niepelnosprawnym w

Zapraszam do
http://telepraca.idn.org.pl
http://idn2000.idn.org.pl
http://ecdl.idn.org.pl
http://fomiinr.idn.org.pl

Krzysztof Markiewicz
www.idn.org.pl

5. Data: 2001-03-01 21:52:33

Od: "Tomasz Gumny" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>http://fomiinr.idn.org.pl

Moze:
http://fpmiinr.idn.org.pl :-)
Czyzby jeszcze grypka?
TG

6. Data: 2001-03-01 22:01:49

Od: "Krzysztof Markiewicz" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Gumny" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> Moze:
> http://fpmiinr.idn.org.pl :-)
> Czyzby jeszcze grypka?
> TG

Powiklania niestety - utrata kontroli nad "wskazujacym" :-)

KM

Oszustwo
Niepełnosprawny wygrał proces z TVP
Alot mnie straszy