Pragnienie ratunku ?

1. Data: 2003-07-22 07:53:58

Temat: Pragnienie ratunku ?
Od: "Marcin" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy może macie swoje sposoby na pozbycie się pragnienia. Ja mam często coś
takiego że piję i piję w brzuszku bulgocze a piś się chce nadal. Po
napojach sklepowych chce mi się pić jeszcze bardziej, a po piwie nie
wspomnę.

Ratunku !!!!!

Spragniony Marcin M

1. Data: 2003-07-22 08:05:15

Temat: Re: Pragnienie ratunku ?
Od: "Ania Wojciechowska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

u mnie odpowiednia porcja arbuza rozwiazuje ten problem

1. Data: 2003-07-22 08:12:16

Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takiego że piję i piję w brzuszku bulgocze a piś się chce nadal. Po
> napojach sklepowych chce mi się pić jeszcze bardziej, a po piwie nie

E.... Nie znam niezawodnego sposobu, ale czy Ty nie masz przypadkiem
cukrzycy?
Takie niepohamowane pragnienie (kilka-naście litrów napojów dziennie) to
jeden z objawów cukrzycy... Możliwe, że inne nie występują...

No chyba, że to tylko wina upału :)

Najlepsza chyba woda mineralna niegazowana. Gazowane wcale pragnieneia nie
zmniejszają :)

Pozdrawiam

Sasannka :)

1. Data: 2003-07-22 08:19:26

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Witkowska:

> [...]
>
> No chyba, że to tylko wina upału :)
>
> Najlepsza chyba woda mineralna niegazowana. Gazowane wcale pragnieneia nie

Też zmniejszają. Nie może być za to woda "kastrowana", znaczy bez
minerałów, bo po takiej to tylko pić się chce. Jak się człowiek dużo
poci, to wydala sól, więc należy tą sól, a konkretnie jony sodu, temu
organizmowi dać. Można nawet pić lekko osoloną kranówę. Ale nie za dużo
soli, bo obejrzysz śniadanie. Szczypta wystarczy.

Waldek

1. Data: 2003-07-22 08:51:06

Od: "Monique" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> napisał w wiadomości

> Najlepsza chyba woda mineralna niegazowana. Gazowane wcale pragnieneia nie
> zmniejszają :)

He, he... to może ja jakaś dziwna jestem? Bo mi po mineralce niegazowanej
ciągle chce się pić. A po gazowanej nie...

Pozdr.
Monika

1. Data: 2003-07-22 09:18:57

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> takiego że piję i piję w brzuszku bulgocze a piś się chce nadal. Po
> napojach sklepowych chce mi się pić jeszcze bardziej, a po piwie nie

A może masz po prostu kaca????????
Pozdr. - Gośka (Lublin)

1. Data: 2003-07-22 10:43:18

Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> He, he... to może ja jakaś dziwna jestem? Bo mi po mineralce niegazowanej
> ciągle chce się pić. A po gazowanej nie...

No dobrze, może nie powinnam generalizować ;)
MI nie chce się pić po zwykłej. Po gazowanej mam zapchany żołądek, ale
pragnienie nie zmniejszone ;)

Pozdrawiam

Sasannka

1. Data: 2003-07-22 12:02:54

Od: m...@p...info (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

Czy może macie swoje sposoby na pozbycie się pragnienia.

Moje doświadczenia:
- napoje powinny być bez cukru i niegazowane
- dobrze gasi pragnienie herbata miętowa
- herbata czarna wysusza sluzówkę, więc trudno się nią napić
- mnie bardzo pomaga zjedzenie dużego kawałka arbuza
- granaty są również znane z właściwości gaszenia pragnienia, ale arbuzy
chyba bardziej dostępne i tańsze
mirkal

1. Data: 2003-07-22 12:46:56

Od: Grzegorz Mucha <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Jul 2003 14:02:54 +0200, m...@p...info (Lipinska Miroslawa)
wrote:

> - herbata czarna wysusza sluzówkę, więc trudno się nią napić

Kurcze, a u nas mimo promocji ciagle malo popularna jest mrozona herbata.
Bylem w zeszlym tygodniu w Czechach,tam tego skolko ugodno w sklepach, w
tym bardzo sympatyczne warianty typu mrozona zielona herbata z żeńszeniem
albo limonką czy też z opuncją. Próbowałem wariantu z limonką, super!

A sam robiłem w domu z cytryną i też się bardzo przyzwoicie zachowuje.

mucher

1. Data: 2003-07-22 13:02:44

Od: "Macius The Great" <Maciej.Krych(usun to )@telekomunikacja.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Mucha" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> albo limonką czy też z opuncją. Próbowałem wariantu z limonką, super!
>
> A sam robiłem w domu z cytryną i też się bardzo przyzwoicie zachowuje.

opuncja ? pantofelnik? to to sie pije :) ??
w zyciu bym nie pomyslal

pozdr

MK

szybkowar, węgierski staruszek