Pralka Electrolux EWT 1015

1. Data: 2005-03-22 16:42:33

Temat: Pralka Electrolux EWT 1015
Od: "Ramonoth" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie do osob znajacych ten model. Ta seria ma fajne rozwiazanie w
postaci miekkiego otwierania jednak przy okazji ma cos co budzi moje obawy.
Chodzi o duza ilosc plastiku uzyta wlasnie do mechanizmu tego otwierania.
Czy moze jest to jakis bardzo wytrzymaly material, a moze on tylko
obudowuje blache? Jak oceniacie trwalosc tego rozwiazania?

Uzdrawiam,
Ram

2. Data: 2005-03-22 18:07:41

Temat: Re: Pralka Electrolux EWT 1015
Od: "ytorkin [wawa]" <a...@d...people.usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ramonoth po głębszej zadumie, wystukał/a cichutko co następuje:

> [...]
> mechanizmu tego otwierania. Czy moze jest to jakis bardzo
> wytrzymaly material, a moze on tylko obudowuje blache? Jak oceniacie

Ja mam taką pralkę od niedawna więc cięzko mi cokolwiek konstruktywnego
powiedzieć. Ale uważam to za bardzo dobre rozwiązanie. A biorąc pod uwagę
fakt, że ta pralke jest robiona przez Electrolux'a a nie jakiegoś whirpola
to jest nadzieja, że będzie to działać długo i dobrze.

Pozdrawiam Arek

3. Data: 2005-03-22 19:15:22

Od: "Ramonoth" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ytorkin [wawa]" <a...@d...people.usun.to.pl> napisał w

> Ja mam taką pralkę od niedawna więc cięzko mi cokolwiek konstruktywnego
> powiedzieć.

Ja mam dopiero od wczoraj :) Jeszcze jedna rzecz zwrocila moja uwage. Z
poprzedniego mieszkania znam dobrze innego Electroluxa i tam nie bylo
odglosow, ktore za moment opisze.
Chodzi o to, ze podczas wirowania, szczegolnie po odwirowaniu tej pierwszej,
wiekszej ilosci wody, z tylu pralki slychac takie tepe odglosy. Brzmi to
jakby woda pluskala w wezu odplywowym, jakby cos ssalo, ale nie jest to
odglos zbyt przyjemny dla ucha. Jak wiem, ze podczas wirowania w wezu
odplywowym jest woda :), ale podobnych brzmien w dotychczas mi znanych
pralkach nie slyszalem.
Moze zaobserwowales cos podobnego, albo ktos inny?

Uzdrawiam,
Ram

4. Data: 2005-03-22 20:33:12

Od: "Tomek" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ramonoth" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pralkach nie slyszalem.
> Moze zaobserwowales cos podobnego, albo ktos inny?

Podobne "dotychczas niespotykane" odglosy zaobserwowalem w pralce AEG 1046,
czyli takze produktu koncernu AEG / Electrolux / Zanussi.

Pozdrawiam
T.U.

5. Data: 2005-03-23 06:53:08

Od: "Ramonoth" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Podobne "dotychczas niespotykane" odglosy zaobserwowalem w pralce AEG
1046,
> czyli takze produktu koncernu AEG / Electrolux / Zanussi.

W, w koncu znalazlem odpowiednie slowo do opisania tego dzwieku. To jest
takie "siorbanie", jakby przez slomke ktos wode wciagal z powierzchni wody,
tak jak sie spija slomka wode z dna szklanki. To jest to? :)

Ozdrawiam,
Ram

6. Data: 2005-03-23 08:05:10

Od: "ytorkin [wawa]" <a...@d...people.usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jest takie "siorbanie", jakby przez slomke ktos wode wciagal z
> powierzchni wody, tak jak sie spija slomka wode z dna szklanki. To

Ja niestety po włączeniu prania wychodze z łazienki i się nie wsłuchuje.
Jedyne co zaobserwowałem, że jak na pralkę ładowaną od góry jest
zdecydowanie cichsza od whirpola ładowanego normalnie, którego wcześniej
mieliśmy. Do tego całkiem nieźle znosi wirowanie przy 900 (1000 już nie
próbowałem)

A co do tego siorbania może to jest jakieś ściąganie piany. Bo ona ma jakiś
tam system wykrywania piany i może to zasysa. Spróbuj dać mniej detergentów
(zresztą w instrukcji jest napisane, że należy dawać mniej niż w normalnych
pralkach). Może to pomoże.

Pozdrawiam Arek

7. Data: 2005-03-23 10:59:46

Od: "Patka" <e...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ytorkin [wawa]"

> [...]
> zdecydowanie cichsza od whirpola ładowanego normalnie, którego wcześniej
> mieliśmy. Do tego całkiem nieźle znosi wirowanie przy 900 (1000 już nie

Mam wyzszy model Elektroluxa ale uwazam ze zbyt glosno pracuje
(w porownaniu z moimi wczesniejszymi pralkami nie ladowanymi od gory)
poza tym, dlaczego trzeba to dziadostwo stale wietrzyc??

Pranie jet jednak super czyste

Pozdrawia
generalnie nie-zadowolona z pralki

Patka

8. Data: 2005-03-23 11:38:28

Od: PePe <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Patka napisał(a):
> [...]
> (w porownaniu z moimi wczesniejszymi pralkami nie ladowanymi od gory)
> poza tym, dlaczego trzeba to dziadostwo stale wietrzyc??

Ja również mam taką pralkę od niedawna. w sumie jakieś 4 miechy. jak dla
mnie jest cicha. przy wirowaniu 1000obr. bardziej hałasują garki w
szafce obok, ale to wina podłogi. (stoi w kuchni). jak postawię szklankę
wody w czasie wirowania, to tylko nieznacznie się przesuwa, nic nie
wylewa, ;)
mnie zastanawia cały czas co innego. po co dali tam opóźnienie startu
prania, skoro dali tylko 2 czasy do wyboru. 2godz. i 4godz. ni jak nie
mogę sobie wymyślić jak bym mógł to wykorzystać. jak wychodzę do pracy
to chciał bym aby pranie się skończyło tuż przed moim przyjściem.
wymagane opóźnienie 6,7 godzin. chciałbym włączyć w nocy, na rano ma być
gotowe, wymagane opóźnienie 8,9 godz. W żaden sposób nie mogę wymyślić
jak mógłbym wykorzystać te 2 lub 4 godz. :(.
w sumie więcej "wad" nie zauważam

PePe - od niedawna lubiący robić pranie :)

9. Data: 2005-03-23 11:39:29

Od: Krzychu <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PePe napisał(a):
> [...]
> gotowe, wymagane opóźnienie 8,9 godz. W żaden sposób nie mogę wymyślić
> jak mógłbym wykorzystać te 2 lub 4 godz. :(.

Hmm, może mam inną EWT1015 ale u mnie opóźnienie jest regulowane z
krokiem 0,5h do kilkunastu (a może i 23 - nie pamiętam) godzin.

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

10. Data: 2005-03-23 11:55:19

Od: "Ramonoth" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzychu" <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> napisał w

> Hmm, może mam inną EWT1015 ale u mnie opóźnienie jest regulowane z
> krokiem 0,5h do kilkunastu (a może i 23 - nie pamiętam) godzin.

U mnie tez.

Ram

Oświetlony numer domu
oknow lazience