Re: Pralka Samsung - opinie

From: Artur Lew <n...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Pralka Samsung - opinie
Date: Mon, 05 Oct 2009 22:29:25 +0200

omega_fan wrote:
> Parametry ma OK, cena dobra, tylko jakos nie moge sie
> przekonac do pralki Samsunga ... ktos ma, uzywa, moze
Ja Ci odpowiem inaczej...
Moj Bosch Maxx4 po prawie 10 latach zaczal niedomagac wiec zaszlo
podejrzenie wymiany amortyzatorow oraz pompy (potezne wibracje na
poczatku odwirowywania).
Czesci zamienne dzieki sprawdzonej marce sa bez problemu dostepne ale
koszt jest taki: amortyzator 250 zl sztuka - x2, zestaw naprawczy bebna
200zl, robocizna 250zl, pompa tylko 320 zl :D To wycena autoryzowanego
serwisu (Bosch Rzeszow)!
Oczywiscie szukasz alternatywy i koszt czesci poza serwisem 1/5 - 1/8
tego + diagnostyka dzieki elektrodzie.pl.
Teraz wyobraz sobie ze Twoj nikomu nieznany Samsung zaniemogl a koszt
czesci bedziesz mial jeszcze wieksze niz powyzej. I nigdzie nie
znajdziesz zamiennikow bo poprostu pralka niechodliwa.
U mnie na szczescie okazalo sie ze wystarczy przeczyscic pompe
z zaplatanych nitek na wirniku i zajelo mi to 15 minut (koszt 0). A to
tylko dzieki niesamowicie przemyslanej i niezniszczalnej konstrukcji
tego modelu pralki. Wole wiec sprawdzonego producenta i toporna
europejska (niemiecka) konstrukcje niz zbajerzonego chinskiego albo
koreanskiego szajsunga ;).
Reasumujac: Albo wiec kup drozszego Boscha albo calkiem taniego Beco
ktory rzekomo robiony jest przez inzynierow AEG ;) Jak sie zepsuje po 5
latach to nie zal go bedzie wypierniczyc i kupic nowego.

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom