Re: Pralka Samsung - opinie

From: Artur Lew <n...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Pralka Samsung - opinie
Date: Tue, 06 Oct 2009 19:09:02 +0200

Koteczek wrote:
> A jak dziala technologia silver nano w pralce, bajer czy faktycznie to
Jakkolwiek by nie dzialala nie chce mi sie wierzyc ze jest tam tego
srebra tyle zeby wystarczylo Ci na pare lat uzywania. Co wiecej zebys to
zobaczyl w wypranych rzeczach, tj te jony srebra ;)

> jestem "na kupnie" odkurzacza, najcichszy i o dobrej cenie to zgadnij
Sprawdz sobie na jakich lozyskach jest to zrobione. Znacznie cichsze od
kulkowych, lozyska slizgowe sa super do pierwszego kurzu i niestety po
paru miesiacach moga byc glosniejsze od zwyklych.
Mnie w Zelmerze koszt wymiany 2 lozysk kosztuje 6zl, w przypadku
slizgowych raczej nie da sie juz nic zrobic. Koszt wymiany calego
silnika/wirnika oscyluje wtedy nie w granicach kilkudziesieciu zlotych a
kilkuset.

> tyle for, w tym elekrode, ze juz wymiotuje tymi informacjami i im wiecej
A to fakt. Mozna dostac kociokwiku ;)
Prawda plynie jedna - kupuj urzadzenie na tyle nieskomplikowane ze przez
to niezawodne w dzialaniu.

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom