Prawdzie oblicze zachodniej korporacji T-mobile

1. Data: 2015-12-23 16:41:11

Temat: Prawdzie oblicze zachodniej korporacji T-mobile
Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

T-mobile zablokowało mi dzisiaj wszystkie połączenia telefoniczne
zarówno wychodzące jak i przychodzące.

Obrzydliwi Niemcy. Polacy, czas najwyższy się od nich uwolnić!

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

2. Data: 2015-12-23 17:16:18

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"LeoTar" <L...@l...net> wrote in message
> T-mobile zablokowało mi dzisiaj wszystkie połączenia telefoniczne zarówno
> wychodzące jak i przychodzące.
>
> Obrzydliwi Niemcy. Polacy, czas najwyższy się od nich uwolnić!

To co teraz? Gdzie przenosisz numer? :-)

3. Data: 2015-12-23 17:35:58

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:
> "LeoTar" <L...@l...net> wrote in message

> To co teraz? Gdzie przenosisz numer? :-)

Dam im jeszcze jedną szansę. :-)

4. Data: 2015-12-23 18:00:39

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 23.12.2015 um 16:41 schrieb LeoTar:
> T-mobile zablokowało mi dzisiaj wszystkie połączenia telefoniczne
> zarówno wychodzące jak i przychodzące.
>
> Obrzydliwi Niemcy. Polacy, czas najwyższy się od nich uwolnić!

Napisalbym do ministra Wrzeszczykowskiego, czy jak mu tam, zeby wzial
sie za Niemcow, a pan Antoni wyslal korpus ekspedycyjny. ;-) A tak
powazniej. Po co z grubej rury? Moze rachunek nie zaplacony, moze jakies
chwilowe przejsciowe problemy? U mnie tez czasem t-mobile, kabel
deutschland czy 1&1 zaskakiwaly. Musisz pilnie zadzwonic lub cos waznego
sprawdzic, a masz zaklocenia, brak polaczenia, dzwonisz (masz inny
telefon lub od sasiadow) ze skarga i po jakims czasie wszystko OK.
Przyzwyczailem sie, ze czasem PC nie lapie sygnalu, a laptop czy
notebook maja, telefon melduje zaklocenia. Cierpliwie wyciagam wtyczki z
gniazdek, licze do 20 i wkladam z powrotem. Wierzacym polecam krotka
modlitwe. :-) Und die Welt ist wieder in Ordnung, oder nicht, jak to
mowia tutejsi. :-)
Np.
https://www.google.de/webhp?sourceid=chrome-instant&
ion=1&espv=2&es_th=1&ie=UTF-8&client=ubuntu#q=chwilo
we&start=80
Kiedys bylo prosciej: Masz telefon (co nie bylo oczywistoscia) i chcesz
zadzwonic? Krecisz korbka, meldujesz sie w centrali i ta po jakims
czasie laczy cie (lub nie) z abonentem (tak sie nazywal gosc po drugiej
stronie drutu). W radio byl niewielki wybor, a czesto panstwo ulatwialo
ci zycie i oferowalo glosnik (zwany popularnie kolchoznikiem), z ktorego
lokalny radiowezel puszczal program ogolnokrajowy lub lokalny.
Dziadkowie lub rodzice mile wspominaja te odlegle czasy. Bohužel, to se
nikdy nevrátí! :-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

5. Data: 2015-12-23 18:36:19

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
T-mobile zablokowało mi dzisiaj wszystkie połączenia telefoniczne
zarówno wychodzące jak i przychodzące.

Obrzydliwi Niemcy. Polacy, czas najwyższy się od nich uwolnić!

Przecież to pisiory filtrują internet i treści pornograficzne czy pedofilne głupi
buraku, a co myślałeś że jak wprowadzą cenzurę to się ostaniesz przy inwigilaci
internetu?

6. Data: 2015-12-23 19:23:58

Od: stevep <s...@i...tkdami.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .12.2015 o 18:00 silvio balconetti <s...@i...invalid> pisze:

> [...]
> lokalny radiowezel puszczal program ogolnokrajowy lub lokalny.
> Dziadkowie lub rodzice mile wspominaja te odlegle czasy. Bohužel, to se

Pewnie niedokształcony lewak Schulz da czyścić językiem buty
Wrzeszczykoskiemu.
--
stevep
-----

7. Data: 2015-12-23 19:24:41

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> T-mobile zablokowało mi dzisiaj wszystkie połączenia telefoniczne
> zarówno wychodzące jak i przychodzące.
>
> Obrzydliwi Niemcy. Polacy, czas najwyższy się od nich uwolnić!

Byle nie do plusa, są jeszcze gorsi.
Kradną pieniądze z konta.

--
_____http://ortografia.ma7.eu_____zmiana adresu strony
w zakładce 'inne', nowa wersja syntezatora mowy GdakMini2_99 ,

8. Data: 2015-12-23 19:57:23

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> Byle nie do plusa, są jeszcze gorsi.
> Kradną pieniądze z konta.

Oprócz T-Mobile-a mam dwa pre-paidy w Plusie od wielu lat. I
rzeczywiście zdarzyło mi się raz, na samym początku, że skasowali mi
pieniądze z konta. Ale upomniałem się, zwrócili i od tego czasu mam
spokój i nigdy nie miałem blokady co najwyżej brak zasięgu prze chwilkę.

--

Nowa Targowica z inicjatywy PO.
Nowa Targowica.
Helsińska Fundacja Praw Człowieka