Prawdziwa kuchnia ?!

1. Data: 2008-11-18 18:31:26

Temat: Prawdziwa kuchnia ?!
Od: "RR" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niech ktoś powie, proszę, gdzie jest ta lista dyskusyjna NORMALNA KUCHNIA
ta dawna?!
Taka gdzie są przepisy, porady, mili ludzie........?
Tu są jakieś chamskie dyskusje.
Szkoda prądu, internetu, czasu, zdrowia.....

2. Data: 2008-11-18 19:55:56

Temat: Re: Prawdziwa kuchnia ?!
Od: Jarosław Słotwinski <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik RR napisał:
> [...]
> Taka gdzie są przepisy, porady, mili ludzie........?
> Tu są jakieś chamskie dyskusje.
> Szkoda prądu, internetu, czasu, zdrowia.....

No widzisza a nam się własnie taka podoba

3. Data: 2008-11-19 10:01:53

Od: "n.jerzy" <n...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RR" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Taka gdzie są przepisy, porady, mili ludzie........?
> Tu są jakieś chamskie dyskusje.
> Szkoda prądu, internetu, czasu, zdrowia.....

Zobacz tutaj ,zawsze jest szansa ze nikt ci "kupy" na srodku kuchni nie
zrobi
Aby publikować na tej grupie, wyślij wiadomość e-mail na adres
n...@g...com
juras

4. Data: 2008-11-19 18:06:31

Od: "andro" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarosław Słotwinski" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:gfv73s$e6m$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> No widzisza a nam się własnie taka podoba
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::
a mnie nie podoba się wcale chamstwo i zboczenia

5. Data: 2008-11-19 18:08:22

Od: Feahisim <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

andro pisze:

> a mnie nie podoba się wcale chamstwo i zboczenia

no ale nie potestujesz jak ci tato kablem od prodziża seks wymusza

6. Data: 2008-11-19 18:12:49

Od: Feahisim <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

n.jerzy pisze:

> Zobacz tutaj ,zawsze jest szansa ze nikt ci "kupy" na srodku kuchni nie
> zrobi

chcesz powiedzieć ze któs ci w beczce poprzednio nasrał?

7. Data: 2008-11-19 18:13:55

Od: "andro" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> no ale nie potestujesz jak ci tato kablem od prodziża seks wymusza
""""""""""""""""""""""""""""""""""""
U was w Arabi to może i tak jest ciemna maso pustynna

8. Data: 2008-11-19 18:16:42

Od: Feahisim <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

andro pisze:

> U was w Arabi to może i tak jest ciemna maso pustynna

Wiem srandro skont tfój kompleks, tak budka suflera śpiewała o tfojej
starej, Jolce:

Z autobusem Arabów zdradziła go
Nigdy nie był już sobą o nie

9. Data: 2008-11-19 18:17:16

Od: "andro" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chcesz powiedzieć ze któs ci w beczce poprzednio nasrał?
""""""""""""""""""""
chcę powiedzieć że jesteś frajerem i jako frajer z urodzenia zostaniesz nim
do śmieci amen.

10. Data: 2008-11-19 18:18:22

Od: Feahisim <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

andro pisze:

> chcę powiedzieć że jesteś frajerem i jako frajer z urodzenia zostaniesz nim
> do śmieci amen.

tak ci połorzna powiedziała jak cie wyciogneli za pempowine z
zarośnientej pizdy

Re: jesienny nabór
A u mnie...
Życie, życie jest nowelą....