Re: Prawdziwi Polacy

From: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Prawdziwi Polacy
Date: Sat, 1 Aug 2020 19:27:49 +0200

Am 30.07.20 um 12:13 schrieb Kviat:
> https://www.facebook.com/wadimnowasol/posts/30217146
74714306

> "Kiedy widzę w na profilu biało-czerwone barwy, znak Polski Walczącej
> czy Żołnierzy Wyklętych, to już na 95% wiem czego się spodziewać."
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Trzymam sie zdala od osilkow z orlem lub jakims patriotycznym haslem. Na
szczescie zdarza sie to raz na pol roku. Ale prypominaja mi sie dawne
czasy. Po 89 roku mielismy najazd ze Wschodu. Norymberga to najwieksze
miasto w okolicy, wiec stamtad lud pracujacy miast i wsi jechal tam by
kupic jakies radio z otwarzaczem kaset. W normie na starowce kolo dworca
byl ruch, ze wpuszczano tylko pare osob. Ale widzialem tez paru roslych
jegomosci w czerni z roznymi patriotycznymi kolorami i napisami. Teraz
jak jezdzisz po ex-DDR to czegos takiego nie uswiadczysz. "Patrioci"
umarli, wegetuja na bezrobociu albo jezdza do roboty na Zachow, bo zona,
dzieciaki, wiec patriotyzm nie jest w cenie?
A moral? Za 30-35 lat bedzie podobnie w Pomrocznej.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".