Prawdziwy psycholog pomaga siebie zaakceptować.

1. Data: 2015-04-21 01:04:23

Temat: Prawdziwy psycholog pomaga siebie zaakceptować.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Oszuści leczą gejów

- Nie znam przypadku na świecie, aby udało się zmienić u kogoś orientację seksualną.
Ci, którzy twierdzą, że potrafią to zrobić są hochsztaplerami - mówi dr
Czernikiewicz. W Internecie można znaleźć ośrodki, które oferują leczenie
homoseksualizmu, najczęściej katolickie. - To zwykłe oszustwo - oburza się seksuolog.
Gdyby Kościół potrafił leczyć homoseksualizm, na pewno udałby mu się ograniczyć
liczbę skandali związanych z zachowaniami homoseksualnymi księży. - Kilkanaście lat
temu grupa amerykańskich psychoanalityków opublikowała wyniki przeprowadzonej
terapii, w wyniku której udało się im zmienić homoseksualistów w heteroseksualistów.
Po kilku latach inni badacze sprawdzili, co dzieje się z "wyleczonymi" pacjentami.
Okazało się, że kilku z nich popełniło samobójstwo, część leczy się z psychoz,
pozostali wrócili do zgodnej z ich naturą orientacji. Dowodzi to tego, że takie
terapie nie leczą, a prowadzą często do dezintegracji osobowości - mówi seksuolog.

Psycholodzy udzielają często pomocy tym, którzy nie akceptują swojej orientacji.
Celem leczenia jest wówczas pomoc w akceptacji preferencji seksualnych. - Często bywa
tak, że leczymy całe rodziny, ponieważ ze względu na rozprzestrzeniane bzdurne teorie
mówiące, że to wychowanie decyduje o orientacji seksualnej, rodzice homoseksualisty
obwiniają się o rzekomo popełnione błędy wychowawcze. Trzeba ich z tego poczucia winy
wyprowadzić. Młody nieakceptowany przez rodzinę chłopak wpada w depresję. Takie
psychoterapie trwają najczęściej dwa lata. W większości przypadków jednak miłość
rodzicielska zwycięża i rodzice zaczynają akceptować orientację syna. Pamiętam, jak
Jerzy Waldorff opowiadał w którymś z wywiadów, że kiedy w latach 60. przedstawił
swojej matce życiowego partnera, powiedziała: "miałam jednego syna, a teraz będę
miała dwóch". Postawa dobra do naśladowania - mówi dr Czernikiewicz.

2. Data: 2015-04-21 01:53:09

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> miłość rodzicielska zwycięża i rodzice zaczynają akceptować orientację
> syna.

Czy wypowiedź dr Czernkiewicza jest tylko przypadkowo niesymetryczna czy
może faktycznie nie zajmują się oni analogiczną pomocą homoseksualnym
córkom?

3. Data: 2015-04-21 12:52:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"glob" <r...@g...com> wrote in message
> [...]

Czy wypowiedź dr Czernkiewicza jest tylko przypadkowo niesymetryczna czy
może faktycznie nie zajmują się oni analogiczną pomocą homoseksualnym

Przypadkowo niesymetryczna, ale nie do końca, bo geje budzą większe oburzenie niż
lesbijki, na wsi zabitej dechami, której nawkładali DEWIANCI w sutannach tak
szkodliwych bzdur, że jak widzisz całe rodziny trzeba leczyć.

4. Data: 2015-04-21 13:02:40

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 21 kwietnia 2015 12:52:40 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> [...]
lesbijki, na wsi zabitej dechami, której nawkładali DEWIANCI w sutannach tak
szkodliwych bzdur, że jak widzisz całe rodziny trzeba leczyć.

Podawanie homoseksualizmu jako chorobę którą trzeba leczyć jest sporym nadużyciem.
A co do braku symetrii, to z badań wynika, że męski homoseksualizm ma podłoże
genetyczne (czyli jak na razie nie da się tego zmienić, bo terapie genetyczne dopiero
raczkują) a kobiecy ma podłoże kulturowe i nie ma tu biologicznej determinacji.

Zbyszek Gotkiewicz

5. Data: 2015-04-21 13:06:18

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 13:02, z...@g...com pisze:
> [...]
raczkują) a kobiecy ma podłoże kulturowe i nie ma tu biologicznej determinacji.

Twierdzisz że podłoże może być tylko genetyczne lub kulturowe??
Właśnie nie! Homoseksualizm jest wrodzony, ale nie genetyczny, w genach
nie zapisany, tylko tworzy się w czasie rozwoju zarodka

6. Data: 2015-04-21 13:16:57

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

z...@g...com
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Homoseksualizm nie jest genetyczny, nie znaleziono takiego genu. Homoseksualizm
bierze się z ilości testosteronu. Każdy płód ma mózg kobiety, następnie zalewa go
testosteron przeobrażając w męski mózg, drugi taki cykl odbędzie się podczas
dojrzewania. Im mniej testosteronu tym bardziej homo, w płodach genetycznie żeńskich
im więcej. To więcej lub mniej testosteronu, zależy od warunków zewnętrzych, jak jest
wojna natura produkuje więcej homo, bo stado się wybija, skostniało w schemacie
przemocy. Inni rozwalą ten schemat, bo to strażnicy stada.

7. Data: 2015-04-21 13:23:47

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 21 kwietnia 2015 13:06:19 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:
> [...]
> Właśnie nie! Homoseksualizm jest wrodzony, ale nie genetyczny, w genach
> nie zapisany, tylko tworzy się w czasie rozwoju zarodka

Powołujesz się na wyniki badań naukowych, czy na swoje przekonania? Gra hormonów ma
kolosalny wpływ na rozwój zarodka i ukształtowanie mózgu, ale to co odróżnia męski
homoseksualizm od kobiecego, to brak form labilnych. Zdecydowana większość hetero
brzydzi sie myśli o seksie z mężczyzną, a zdecydowana większość homoseksualistów
brzydzi się kobietami i ich wilgotnymi, oślizłymi otworami. U kobiet tekiego
zdecydowanego rozróżnienia nie stwierdzono. Co ciekawe skłonności homoseksualne u
meżczyzna dziedziczone są po linii żeńskiej. Musiałbym z powrotem poczytać o tych
badaniach żeby dyskutować, ale nie uważam żeby temat był tego wart :)

Zbyszek Gotkiewicz

8. Data: 2015-04-21 13:25:59

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 13:23, z...@g...com pisze:
> [...]
badaniach żeby dyskutować, ale nie uważam żeby temat był tego wart :)

A czy nie zdarzyło się dwóch bliźniaków z których jeden homo a drugi hetero?

9. Data: 2015-04-21 13:33:07

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 21 kwietnia 2015 13:16:57 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> [...]
wojna natura produkuje więcej homo, bo stado się wybija, skostniało w schemacie
przemocy. Inni rozwalą ten schemat, bo to strażnicy stada.

Za cieńki jestem w tym temacie żeby dyskutować. Z tego co ja zrozumiałem zapoznając
się z wynikami badań na które sie powołujesz, to jeśłi mężczyzna ma mózg kobiety, to
nie jest homoseksualista, a transwestytą. To spora róznica po mesku pokochać drugiego
faceta jak kobietę, a mieć pretensję do losu, że się otrzymało niewłaściwe ciało do
swojej płci.

Zbyszek Gotkiewicz

10. Data: 2015-04-21 13:33:13

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

z...@g...com
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Przytaczam badania naukowe, homo bierze się z testosteronu, każdy mózg płódu jest
żeński, zmienia go testosteron, jego dawki tworzą orientacje seksualne.
Im mniejsza tym bardziej homo, w przypadku dziewczynek im większa tym homo. Każdy
jest homo nie ma czystych hetero jak też nie ma czystych homo. Tym samym 60% na 40%
hetero, biseksualista 50% na 50%. Powiedzmy katolik 70% na 30%. . Dlatego gej może
uprawiać seks z kobietom, a hetero na imprezie wbić penisa w kolegę nawet jak woli
kobiety.

uleczalny homoseksualizm
Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani