Prawdziwy psycholog pomaga siebie zaakceptować.

11. Data: 2015-04-21 13:35:41

Temat: Re: Prawdziwy psycholog pomaga siebie zaakceptować.
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 21 kwietnia 2015 13:16:57 UTC+2 użytkownik glob napisał:

> Homoseksualizm nie jest genetyczny,

Tu nie masz racji. Nawet jeśli nie znaleziono genu, to da się ustalić, że dana cecha
jest przenoszona za pomoca genów. I zostało to udowodnione. Mendel nie znał genów
które przenoszą kolor kwiatów, ale udowodnił, że jest to przenoszone drogą płciową za
pomocą genów.

Zbyszek Gotkiewicz

12. Data: 2015-04-21 13:36:48

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 13:35, z...@g...com pisze:

> [...]
genów które przenoszą kolor kwiatów, ale udowodnił, że jest to przenoszone drogą

Jaką korzyść odniósł by gen , że jest genem homoseksualizmu?

13. Data: 2015-04-21 13:43:37

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 21 kwietnia 2015 13:36:49 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:

> Jaką korzyść odniósł by gen , że jest genem homoseksualizmu?

Jak znajdziesz odpowiedź na to pytanie to wszyscy homoseksualiści będą cię nosić
na....rękach?

Zbyszek Gotkiewicz

P.S. Gdy będzie wiadomo co to za gen (geny) to trzeba jeszcze sprawdzić jakie inne
geny są z nimi sprzężone. A może wrażliwa męszczizna jest wartością zwiększającą
szanse przeżycia grupy? Ja się tym nie zajmę. Mam fajniejsze tematy.

14. Data: 2015-04-21 13:46:31

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 13:43, z...@g...com pisze:
> A może wrażliwa męszczizna jest wartością zwiększającą szanse przeżycia grupy?

Genowi zwisa przeżycie grupy, grupa może skończyć źle byle on się
rozprzestrzenił.

15. Data: 2015-04-21 13:48:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

z...@g...com
> [...]

które przenoszą kolor kwiatów, ale udowodnił, że jest to przenoszone drogą płciową za

Ale nie znaleziono genu homo, a wiadomo że hormony atakujące mózg płodu, zmieniają mu
mózg na męski i ich ilość ustala orientacje. Dlatego rodzi się mniej facetów, bo
każdy będąc płodem był kobietom, przeobrażenie mózgu testoteronem to ogromny wydatek
energetyczny, tym samym rodzi się więcej dziewczynek a mniej chłopców. Ty też byłeś
kiedyś dziewczynka, bo natura punkt wyjścia, planuje najpierw żeński mózg i dopiero
dawki testosteronu zamienią go w męski i ustala się orientacja, zależy od dawki
testosteronu. Może i jest pod tym procesem gen ale narazie go nie znaleziono.

16. Data: 2015-04-21 13:50:54

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 21 kwietnia 2015 13:46:32 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:

> Genowi zwisa przeżycie grupy, grupa może skończyć źle byle on się
> rozprzestrzenił.

Owszem, teoria samolubnego genu odrzuca dobór grupowy, tym niemniej są przykłady na
przykład altruizmu czy empatii gdzie poświęcenie się osobnika wynika z uwarunkowań
genetycznych i nie przynosi bezpośrednich korzyści osobnikowi. Korzyści pojawiają się
w szerszym konteście. Bedzie tego. Ide ładować TIRa.

Zbyszek Gotkiewicz

17. Data: 2015-04-21 14:03:40

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Podawanie homoseksualizmu jako chorobę którą trzeba leczyć jest sporym
> nadużyciem.

Zgoda.

> A co do braku symetrii, to z badań wynika, że męski homoseksualizm ma
> podłoże genetyczne (czyli jak na razie nie da się tego zmienić, bo terapie
> genetyczne dopiero raczkują) a kobiecy ma podłoże kulturowe i nie ma tu
> biologicznej determinacji.

Przytoczysz te badania lub dasz jakieś namiary na nie?
Brzmi to co napisałeś dosyć dziwnie.

18. Data: 2015-04-21 14:05:26

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Za cieńki jestem w tym temacie żeby dyskutować.

Ale czytać umiesz? :-)

> Z tego co ja zrozumiałem zapoznając się z wynikami badań na które sie
> powołujesz, to jeśłi mężczyzna ma mózg kobiety, to nie jest
> homoseksualista, a transwestytą. To spora róznica po mesku pokochać
> drugiego faceta jak kobietę, a mieć pretensję do losu, że się otrzymało
> niewłaściwe ciało do swojej płci.

On pisał o wpływie testosteronu na *płód*, w czasie rozwoju mózgu.

19. Data: 2015-04-21 14:07:09

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Bedzie tego. Ide ładować TIRa.

Widzę, że musiałeś podkręcić sobie gałkę głośności ^H^H^Hmęskości :-)))))

20. Data: 2015-04-21 15:02:13

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
<z...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Bedzie tego. Ide ładować TIRa.

Widzę, że musiałeś podkręcić sobie gałkę głośności ^H^H^Hmęskości :-)))))

A może zadaje sobie pytanie czy jest ten penetrujący czy penetrowany. ? Bo dla mnie
przykładowo Chiron robi wrażenie penetrowanego, bo jemu każdy idiota nawmawia bzdur,
cechuje go masochizm potulny do instytucji skrajnie szkodliwej. :)))
Tak więc przecież są ci domunujące homki lub te dominowane, a Chiruś wydaje się ten
penertowany:)

uleczalny homoseksualizm
Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani